Donaris 930 x 122

administratori

UPDATE: ȘEDINȚĂ CU PREȘEDINȚII ȘI ADMINISTRATORII DE BLOC DIN MIOVENI

UPDATE: „Deși nu au răspuns invitației un număr foarte mare de administratori, cei prezenți au prezentat sugestii, precum și o serie de probleme uzuale cu care se confruntă, la care reprezentanții Primăriei au încercat să ofere răspunsuri și soluții.

Citiți și: INSTITUȚII PUBLICE DIN MIOVENI, TEMPORAR ÎNCHISE

Aproape 90 de minute s-a vorbit despre o serie de noutăți legislative în domeniu, despre datoriile acumulate de unele asociații, despre persoanele rău-platnice și despre metodele legale de constrangere a vecinilor care refuză să-și achite cota parte din reparațiile și cheltuielile comune ale blocului.

O altă problemă ridicată s-a referit la locurile de parcare și necesitatea introducerii posibilității ca mașinile abandonate ori parcate pe spațiile publice mai mult de 30 de zile consecutiv să fie ridicate sau proprietarii amendati dacă nu au un motiv întemeiat. S-a discutat și despre acordarea unor locuri de parcare speciale doar personelor cu handicap locomotor, care dovedesc încadrarea într-un grad de handicap accentuat.

Citiți și: ZIUA EROILOR, MARCATĂ ÎN MIOVENI

Creșterea cantității de gunoi menajer generat de populație în contrast cu scăderea îngrijorătoare a contractelor de gunoi înregistrate și pierderile din ce în ce mai mari la rețeaua de apă potabilă au fost alte subiecte de dezbatere, din care s-a concluzionat că, în perioada următoare, se va impune o posibilă creștere cu câteva procente a tarifelor la aceate servicii”, a anunțat primarul Mioveniului după încheierea ședinței. 

Astăzi va avea loc o ședință informativă cu reprezentanții Primăriei Mioveni la care sunt invitați toți preşedinţii şi administratorii asociaţiilor de proprietari din oraș.

Printre subiectele aflate pe ordinea de zi se numără Legea 196/2018 cu privire la înfiinţarea, organizarea și funcţionarea asociaţiilor de proprietari şi administrarea condominiilor și Ordinul nr.1058 din 11.02.2019 referitor la aprobarea conţinutului-cadru al statutului asociaţiei de proprietari şi al regulamentului condominiului.

Un alt subiect constă în identificarea locurilor de parcare de la blocuri destinate persoanelor cu handicap. De asemenea, vor fi discutate și problemele legate de activitatea asociațiilor.

Președinții și administratorii asociațiilor de proprietari sunt invitați să participe la această ședință și să prezinte problemele cu care se confruntă ori diverse sesizări din partea cetățenilor pe care îi reprezintă.

Întâlnirea se va desfășura de la ora 17, în sala de ședințe a Primăriei Mioveni.

Posada 555×222
Donaris 570×90

Dacă vrei publicitate pe ePitesti.ro trimite mesaj la 0733 797 066 sau un email la redactie@epitesti.ro și te contactăm noi.

Trimite-ne știrea ta pe whatsapp la
0733 797 066


Continuând să utilizați site-ul epitesti.ro, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Aflați mai multe informații

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close