- Publicat de: Mădălina Nedelcu
- 2-12-2024, ora 14:55
- Știri, Știri
Curtea de Apel Pitești angajează!
Curtea de Apel Pitești angajează!
Citiți și: Primăria Pitești angajează! Post vacant!ANUNȚ – Concurs pentru Funcția de Expert Superior la Curtea de Apel Pitești
Curtea de Apel Pitești anunță organizarea unui concurs pentru ocuparea funcției publice de execuție vacantă: Expert, clasa I, grad profesional superior, conform OUG nr. 115/2023 și OUG nr. 121/2023.
Citiți și: Concurs pentru un post ”baban” la Primăria Municipiului PiteștiCalendarul concursului
– Depunerea dosarelor de înscriere: 27.11.2024 – 16.12.2024
– Proba scrisă: 13.01.2025, ora 12:00
– Interviul: Data și ora vor fi anunțate odată cu afișarea rezultatelor la proba scrisă.
Locul desfășurării: Sediul Curții de Apel Pitești.
Condiții generale de participare
Conform art. 465 din Codul administrativ:
– Cetățenie română și domiciliu în România;
– Cunoașterea limbii române, scris și vorbit;
– Vârsta minimă de 18 ani;
– Capacitate deplină de exercițiu;
– Aptitudine medicală și psihologică pentru exercitarea funcției publice;
– Studii și vechime conform cerințelor postului;
– Lipsa condamnărilor pentru infracțiuni incompatibile cu funcția publică.
Cerințe specifice
– Studii: Universitare de licență în științe economice, finalizate cu diplomă de licență.
– Vechime minimă: 7 ani în specialitatea studiilor.
– Competențe informatice: Operare MS Office – nivel mediu (certificare tip ECDL/ICDL).
– Durata timpului de muncă: 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
Dosarul de concurs
Documentele necesare includ:
– Formularul de înscriere (format editabil disponibil în anunț);
– Carte de identitate (copie);
– Documente care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul);
– Carnet de muncă/adeverință pentru vechime;
– Diplome de studii;
– Adeverință medicală și aviz psihologic;
– Cazier judiciar sau declarație pe propria răspundere;
– Declarații privind lipsa destituirilor sau colaborării cu Securitatea.
Bibliografie și tematică
– Constituția României, republicată.
– OUG nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea discriminării.
– Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse între femei și bărbați.
– Codul administrativ (titluri relevante).
– Legea contabilității nr. 82/1991, republicată.
Curtea de Apel Pitești angajează!
– Ordinul MFP nr. 1917/2005 și nr. 2861/2009 privind normele de organizare contabilă.
– OG nr. 81/2003 privind reevaluarea și amortizarea activelor fixe.
Atribuțiile postului
Printre principalele atribuții se numără:
– Evidența analitică și sintetică a operațiunilor patrimoniale.
– Verificarea soldurilor conturilor și întocmirea bugetelor.
– Activități de achiziții publice și gestionare a bunurilor.
– Operarea în sistemul FOREXEBUG și întocmirea rapoartelor.
– Participarea la implementarea sistemului de control intern.
Contact pentru depunerea dosarelor
– Secretarul Comisiei de Concurs: Ionica-Loredana Moise
– Telefon: (0248) 219374, int. 150
– E-mail: loredana.moise@just.ro
Pentru detalii suplimentare, accesați anunțul complet disponibil la sediul Curții de Apel Pitești, AICI.