Eurial 930 x 122

autostrada

glisiera_autostrada

„DACIA-RENAULT NU PLEACĂ! AUTOSTRADA PITEȘTI-SIBIU SE FACE!” AFLĂ CINE SPUNE ASTA!

El susține că afirmația președintelui Traian Băsescu despre o posibilă plecare a uzinei „Dacia” din România este încă un semn al inconștienței acestuia.

Citiți și: Termen pentru autostrada Pitești – Sibiu!

„Am avut o întâlnire cu o parte din forul de conducere al companiei Dacia, în cadrul căreia nu au fost împărtășite afirmațiile lui Traian Băsescu și am primit aprecierea pentru eforturile Guvernului de a sprijini producția de la fabrica din Mioveni. Datele economice din 2013 au arătat că eforturile Dacia-Renault și ale Guvernului Ponta s-au concretizat în cea mai importantă producție de automobile, grație căreia Dacia a devenit unul dintre pilonii centrali ai concernului Renault”, este declarația deputatului PSD de Argeș Mircea Drăghici, în calitatea sa de consilier onorific al premierului Victor Ponta pe probleme care țin de industria auto.

Drăghici atrage atenția că afirmațiile președintelui nu numai că îi îngrijorează pe angajații din Mioveni, dar pot avea și efecte negative asupra activității economice a uzinei. “Aflat pe ultima sută de metri a mandatului său, Traian Băsescu încearcă să crească în sondaje, cu disperare, partidul pe care l-a creat la Cotroceni, cu foști consilieri prezidențiali plătiți din bani publici. În disperarea sa, Băsescu a mai lansat o bombă mediatică, aceea că Dacia ar putea pleca din România. Așa cum a precizat și premierul Victor Ponta, preşedintele Renault a dat asigurări Guvernului României că vor continua investițiile în România, și cu precădere în Mioveni.

Citiți și: Încă un sector important de autostradă se deschide circulației luni!

Autostrada Pitești-Sibiu va fi făcută, a rămas o prioritate a Guvernului României ca parte a Coridorului IV paneuropean. După cum a anunțat și premierul, anul acesta va fi scos la licitație tronsonul Pitești-Râmnicu Vâlcea. În același timp, ministrul Dan Șova a decis reluarea studiului de fezabilitate pentru tronsonul Râmnicu Vâlcea-Sibiu deoarece în studiul realizat de PDL costurile construcției erau nesustenabile. Chiar dacă o parte a presei a considerat drept o amânare a autostrăzii, intențiile Guvernului sunt de a găsi soluții pentru finalizarea ei cât mai rapidă, acesta fiind motivul pentru care ministrul Marilor Proiecte dorește să stabilească costurile reale ale investiției. Este o diferență de două milioane de euro în plus în proiectul elaborat de guvernarea PDL față de proiectul elaborat în timpul guvernării Tăriceanu! Vreau să adaug că autostrada Pitești-Sibiu este cuprinsă în strategia guvernamentală.

În calitate de consilier onorific al primului-ministru pe probleme care vizează industria auto, pot asigura conducerea Dacia-Renault Mioveni, a cărei colaborare o apreciez, angajații  Dacia, partenerii companiei și cetățenii Argeșului în general că Guvernul Ponta a făcut și va face tot ceea ce este legal și financiar posibil pentru a sprijini activitatea celui mai important investitor și exportator al României. În altă ordine de idei, nu cred că Traian Băsescu, PDL și Mișcarea Populară sau oricare dintre partidulețele unde i-au fugit oamenii pe care i-a susținut au dreptul să vorbească despre autostrada Pitești-Sibiu, pentru care nu au făcut nimic până acum!”, adaugă Mircea Drăghici.

555 X 222 CAPRA
New Profesional Consult 570×90