930×122 CAPRA 5

dacia_uzina

Dacia tinteste spre Marea Britanie

Cea mai mare piata pentru Dacia in 2012 va fi Marea Britanie, potrivit oficialilor companiei, aceasta fiind cea de-a treia mare piata europeana pe care francezii si-au propus sa o cucereasca cu brandul autohton, dupa Franta si Germania. „Speram ca Marea Britanie sa depaseasca Franta in ceea ce priveste vanzarile Dacia.

Pentru inceput din 2012 primul model care va fi disponibil in Regatul Unit va fi SUV-ul Duster, iar ulterior gama va fi extinsa”, a spus Rafael Treguer, directorul de dezvoltare al marcii la nivel global.

In 2010 cea mai mare piata pentru Dacia a fost cea franceza, cu 110.000 de autovehicule vandute, in crestere cu aproape 70% fata de anul anterior, potrivit datelor companiei. Pe locul secund s-a plasat Germania, fostul lider din 2009, unde fara „Rabla” Dacia a scazut cu peste 50%, la 40.500 de unitati, „In Germania s-a incheiat programul de casare si implicit a scazut intreg segmentul din care face parte si Sandero. Acum ne asteptam sa urce in top piete precum Spania si Italia”, a spus Treguer.

Pe de alta parte, reteaua de dealeri Dacia se va extinde cu 50 de noi dealeri in strainatate in 2011, numarul acestora urcand astfel la aproape 200 de concesionari in afara Romaniei, potrivit declaratiilor lui Rafael Treguer, directorul de dezvoltare al marcii la nivel global si care anterior a detinut functia de director de mar­ke­ting pentru Dacia si Renault in Romania.

„Dacia va continua sa se dezvolte in Europa independent de Renault, fiind programata majorarea numarului de centre Dacia de la 150 la finele anului trecut la 200 la sfarsitul acestui an”, a spus Treguer.

Expansiunea retelei Dacia, una dintre ce­le mai agresive la nivel european, vine in con­tex­tul in care vanzarile marcii de la Mioveni au avan­sat anul trecut cu peste 12%, la aproape 348.800 de autovehicule, acesta fiind cel de-al cincilea an consecutiv cu o crestere de doua cifre, in conditiile unei piete in scadere. Noii dealeri vor comercializa ex­clu­siv marca Dacia, si nu in paralel cu Renault.

Spre comparatie, in Romania Dacia are o re­tea formata din 99 de showroomuri si 106 ser­vice-uri, fiind cea mai extinsa la nivel na­tional. Cumulat, Dacia detine in prezent 1.800 de puncte de vanzare la nivel mondial, numar care include atat centrele din Romania, cele care comercializeaza numai marca Dacia, cat si cele comune cu Renault, potrivit datelor Automobile Dacia.

Sursa: ZF.RO

NOR CURIER 555×222

Comentarii

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 POSADA 3