- Publicat de: admin
- 13-05-2012, ora 3:43
- Economic
De ce e „Duster” regină la vânzări
Dacă la nivelul lunii februarie discutam de o singură lună în care Duster a depăşit vânzările Logan, creşterea vânzărilor SUV-ului din martie a dus SUV-ul produs la Mioveni pe prima treaptă a podiumului cu 1.369 de maşini, în creştere cu aproape 40% faţă de perioada similară a anului trecut.
În acelaşi timp, vânzările Logan s-au clasat pe locul secund cu 1.349 de maşini, în scădere cu 12 procente.
Mai mult, românii nu doar au cumpărat un Duster „ieftin”, ci au preferat versiunea diesel 4×4, care costă aproximativ 15.000 de euro, dublu faţă de preţul mediu al unui Logan.
După Logan, pe locul trei se clasează Skoda Octava, adică tot un model de peste 15.000 de euro, care în continuare îşi menţine poziţia de cea mai bine vândută maşină de import, cu 671 de unităţi, în creştere cu 1,5%.
Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!