New Profesional Consult 930 x 122

    dacia-sandero-uzina

    De ce nu s-a marit capacitatea uzinei de la Mioveni?

    Pentru prima data, un oficial Renault admite ca decizia de a construi uzina din Maroc a fost luata in detrimentul majorarii capacitatii instalate a fabricii din Romania. O Dacia mai mica decat Sandero este in stand-by. Oficialii Renault nu explica insa ce anume a stat la baza acestor decizii. Prezentarea noului plan industrial al Renault a dat posibilitatea presei sa intre in contact cu oficiali ai grupului francez. Desi in documentul oferit presei nu este pomenit deloc numele Dacia si nici Romania, Gerard Detourbet, vice-presedinte Renault insarcinat cu programului „entry-level” (Logan) a declarat ca, in faze succesive, noua uzina a grupului din Tanger va putea atinge o capacitate maxima de 350.000 de unitati.

    „Capacitatea maxima a celor doua linii de asamblare de la Tanger va fi de 350.000 de unitati, ca si la Pitesti”, a spus Detourbet. Interesant este ca, pentru prima data, un oficial Renault admite ca decizia de a construi o noua uzina in Maroc a fost luata in detrimentul majorarii capacitatii instalate a uzinei din Romania: „Cu Pitestiul functionand la capacitate maxima, am fost nevoiti sa ne intrebam daca sa crestem capacitatea din Romania sau sa construim o noua uzina in alta parte. Asa a aparut ideea cu Tanger”.

    Conform AutomotiveNews Europe, oficialul Renault nu a oferit insa nici un detaliu despre motivele care au favorizat Marocul in detrimentul Romaniei.

    In ceea ce priveste ideea de a comercializa Duster pe piata din China, aflata in plina majorare a vanzarilor, oficialul Renault a declarat ca ar fi foarte dificil pentru o marca low-cost straina sa se confrunte cu producatorii locali. Un alt amanunt dezvaluit de Gerard Detourbet este ca, in viitor, si Dacia va avea modele electrice: „Dacia electrica va veni”, a spus oficialul neuitand insa sa adauge ca asta nu se va intampla inainte ca modelele Renault de acest fel sa ajunga la o productie de masa.

    Daca Duster nu merge inca in China, dar va fi produs „pana la sfarsitul anului” atat in Brazilia cat si Rusia, un element extrem de important se pregateste pentru celalalt capat al gamei Dacia: un model mai mic decat Sandero. Conform lui Detourbet, Renault este pe cale sa demareze dezvoltarea acestei masini dar nu a fost luata inca decizia de a o fabrica in serie.”

    Sursa: Capital

    555 X 222 CAPRA

    Comentarii

    Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

    570 X 90 POSADA 3