NOR CURIER 930X122

    lada_largus2

    Loganul MCV se transforma….in Lada

    Modelul romanesc Dacia Logan MCV urmeaza a fi asamblat si comercializat in Rusia sub denumirea Lada Largus – un alt proiect marca Renault. Renault, proprietarul marcii Dacia si, in acelasi timp, partenerul strategic al producatorului AvtoVaz, ca detinator al unui pachet de 25% din actiunile fostului gigant auto sovietic, este artizanul transformarii modelului Logan MCV in Lada Largus. O afacere similara celei „reusite” recent cu berlina Logan.

     

    Transformare este poate prea mult spus. S-ar putea vorbi mai degraba despre redenumirea break-ului fabricat la Mioveni, in vederea comercializarii sale pe piata din Rusia. Asa cum s-a intâmplat recent si cu Loganul, cel care din decembrie va fi lansat comercial in fostul spatiu sovietic drept Lada Granta. Nu este prima oara când Renault „se joaca” in acest fel cu portofoliulul sau low-cost. Masinile produse pe platforma Logan mai sunt comercializate sub siglele Renault si Nissan. Producatorul francez pare insa ca doreste sa pastreze sub brandul Lada primele modele dezvoltate pe platforma Logan si dupa ce Dacia va incepe – de anul viitor – sa isi innoiasca oferta cu o noua generatie de autoturisme mai elegante si cu dotari superioare.

     

    lada_largusPotrivit revistei de specialitate „AutoWeek”, Lada ar fi primit chiar aprobarea de a utiliza platforma Logan pentru dezvoltarea unor modele de sine statatoare.Modelul cu pana la sapte locuri Lada Largus, care va fi asamblat la uzina AvtoVAZ din Togliatti, va avea prezentarea oficiala la Salonul de la Moscova de luna viitoare. Comercializarea noului break rusesc va incepe abia anul viitor.Lada Largus va fi disponibila doar cu motoare pe benzina de 1.6 litri. Este vorba de unitatea cu opt valve, care dezvolta 85 de cai-putere, respectiv, agregatul superior – 16V – capabil sa livreze 105 CP. Va absenta, asadar, macar in prima faza, turbodiesel-ul 1.5 dCi.

    lada_largus3

    In comparatie cu MCV-ul, breakului Largus nu-i va lipsi insa din echiparea de baza inchiderea centralizata, volanul reglabil, computerul de bord sau airbagul frontal dedicat pasagerului din dreapta, semnaleaza aceeasi publicatie batava. Este posibil ca si asa, plina de „bunatati”, Lada Largus sa coste mai putin decât MCV-ul original, care are un pret minim de 9.600 de euro in România.

    NOR CURIER 555×222

    Comentarii

    Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

    NOR EXPRES 570×90