930 x122 grota rece

    lucky2Epitesti

    Lucky Tour pun in pericol viata calatorilor

    Lucky Tour este probabil cea mai cunoscută firmă de transport persoane în ţară şi în străinătate din Argeş. Asta nu înseamnă că este şi cea mai corectă.

    Imaginile surprinse chiar astazi, la o cursă Curtea de Argeş-Piteşti- Bucureşti sunt elocvente. În microbuzul- pentru că societatea a început să facă şi economii pentru a menţine profitul renunţând la autocar pentru unele curse- era mai mult spaţiu pentru bagaje decât pentru pasageri. Şacoşele, mai ales că cei mai multi clienţi sunt studenţi argeşeni la Bucureşti, ocupau spaţiul de sub scaune, dintre scaune, cel de pe culoar.

    Despre faptul că s-a ajuns în această situaţie s-au plâns mai mulţi pasageri. O singură vizită la o astfel de cursă, în staţia din Piteşti, a scos la iveală această lipsă de respect nu doar pentru pasageri, ci mai ales pentru viaţa lor. Întrebat fiind dacă nu există un spaţiu amenajat special pentru bagaje, şoferul a explicat senin că putem să le punem pe undeva pe culoar sau să le ţinem la picioare. Fără se se gândească o secundă la ce s-ar fi întâmplat în cazul unui nefericit incident auto.

    Ca atare, oamenii sunt căraţi ca în căruţă, iar pentru asta trebuie să plătească şi 18 lei până la Bucureşti.

    Stăm şi ne întrebăm ce face departamentul de control de la nivelul Consiliului Judeţean care are în gestiune transportul în comun la nivelul judeţului, din moment ce Lucky Tour are trasee care leagă Curtea de Argeş sau Rucărul de Piteşti. Şi mai ales, ne întrebăm pentru ce mai există ARR în ţara asta? Şi cum de Georgiu Gingăraş, vecinul de la UNPR, raporta venituri extraordinare, când, dacă mergeţi cu mijloacele de transport în comun, în tot judeţul, putem număra pe degetele la o mână nu firmele, ci şoferii care respectă legea. Din ce încasaţi, domnilor, banii, dacă nu daţi amenzi când şi cui încalcă legea?

    Sau poate simplul fapt că şeful Lucky Tour este Gheorghe Costache, fostul consilier local PSD, plecat la PDL, numit şef la organizaţia din Mioveni, a fost de ajuns pentru ca societatea să aibă „scutire” de la a respecta legislaţia în domeniu? Tovarăşii de la Poliţia Rutieră nu mai ies din boscheţi ca să mai facă controale de rutină şi la cursele de transport persoane?

    Cât despre Gheorghe Costache, presa a mai relatat că nu lucrează tocmai cinstit, colegii de la alte publicaţii făcând publice anumite datorii neachitate către un furnizor al Lukoil, dar şi că DGIPI ar fi intrat pe fir pentru o afacere interesantă, în care un transport de motorină ar fi fost deturnat din drumul spre Braşov exact către benzinăria Lucky Oil, deţinută de familia omului de afaceri Gheorghe Costache.

    Eco moto 555×222

    Comentarii

    Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

    570 X 90 CAPRA 3