Britanicii de la Car Magazine au publicat prima imagine cu Dacia Lodgy. Monovolumul va avea două variante: una cu 5 locuri şi una cu 7 locuri. Imaginile spion publicate de presa internaţională arătau că Dacia a testat două variante: o versiune de familie, de dimensiuni mai mari şi o utilitară, mai spartană.
Dacia Lodgy va fi construită exclusiv la uzina din Tanger, Maroc. Capacitatea instalata la uzina din Tanger va ajunge la circa 170.000 unitati/an intr-o prima faza, dar nu de la inceput, ci va creste pas cu pas, prognoza pentru primul an de productie fiind de circa 90.000 vehicule.
Dacia a prezentat săptămâna trecută la Paris varianta ce va participa la Trofeul Andros a monovolumului românesc. Dacia Lodgy Glace are un motor de 355 CP şi o greutate de 950 kilograme. Dacia a folosit aceeaşi strategie de marketing şi pentru SUV-ul Duster, prezentând cu puţin timp înainte de lansarea oficială modelul care a participat la ediţia a Trofeului Andros în 2011.
Toată lumea îi spunea Popster. Se pare că cei de la Renault au hotărât să-i dea un nume mai apropiat de Logan şi care să exprime direcţia pe care vrea s-o impună monovolumul. Numele pe care l-a primit vine din limba engleză Lodge (casă, locuinţă, casă de vacanţă, cazare). Astfel, Dacia vrea să impună Lodgy ca o familie de familie, spaţioasă, funcţională, dar şi ieftină. Eric Pasquier, directorul gamei Entry de la Renault, spune că monovolumul arată evoluţia normală a mărcii. „Am avut Sandero, Duster si acum vine firesc Lodgy ca o continuare logica in gama Dacia, marca ce se doreste a fi orientata tot mai mult catre familii”, a declarat Pasquier pentru 0-100.ro.