- Publicat de: Mădălina Nedelcu
- 3-04-2024, ora 13:55
- Știri, Video
Exclusiv. Kaufland reacționează: ,,Ne cerem scuze! Un caz izolat!”
Exclusiv. Kaufland reacționează: ,,Ne cerem scuze! Un caz izolat!”
Citiți și: Lovitură devastatoare pentru Lidl, Kaufland, Carrefour și Profi: Ce se pregăteșteÎn urmă cu câteva zile, ePitești atrăgea atenția cititorilor cu privire la o situație revoltătoare petrecută la Kaufland Craiovei.
Un client al lanțului de supermarketuri Kaufland a trimis, la adresa redacției noastre, imagini video în care a surprins cum era să fie păcălit de greutatea ireală a unui produs.
Citiți și: Exclusiv. Ce reduceri au prins primii clienți Kaufland!Exclusiv. Kaufland reacționează: ,,Ne cerem scuze! Un caz izolat!”
Reamintim că a fost vorba despre o bucată de ceafă de porc ambalată, care avea trecută pe ambalaj o greutate mult mai mare decât cea reală a produsului.
Detalii despre subiect și declarațiile în exclusivitate ale clientului le puteți (re)vedea AICI: –
Ce a pățit un piteștean la Kaufland întrece orice imaginație! A filmat tot
La solicitarea noastră, Kaufland România a venit cu un punct de vedere oficial despre întâmplare.
Iată ce transmit reprezentanții lanțului de supermarketuri Kaufland:
„Am luat la cunoștință experiența neplăcută a clientului nostru cu produsul „Ceafă de porc fără os”.
Dorim să clarificăm că acesta a fost ambalat, cântărit și etichetat direct de furnizor, nu de personalul Kaufland de la vitrina asistată.
În urma sesizării, am solicitat urgent verificări și luare de măsuri din partea furnizorului, care a demarat o anchetă pentru a stabili cauza discrepanței de greutate.
Investigația include verificarea detaliată a cântarelor și aparatelor de etichetare utilizate, precum și analiza procedurilor de control al calității. În plus, personalul furnizorului va fi instruit suplimentar cu privire la importanța verificării corecte a cântăririi și etichetării comenzilor, atât în timpul pregătirii, cât și înainte de expediere.
De asemenea, am derulat un control în magazinele Kaufland, verificând produsul în cauză, din care rezultă că este vorba despre un caz izolat.
Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat și ținem să vă asigurăm că facem tot posibilul pentru a preveni repetarea unor astfel de incidente.
Mulțumim pentru înțelegere.
Kaufland România”