- Publicat de: ePitești
- 6-08-2024, ora 12:59
- Știri, Știri
Ireal ce se întâmplă la Carrefour! 1.700 de produse vizate!
Ireal ce se întâmplă la Carrefour! 1.700 de produse vizate!
Citiți și: Breaking: Lovitură pentru GIGANȚI: Pentru ce au fost AMENDAȚI cu milioane de lei!Retailerul francez Carrefour anunță extinderea platformei de reduceri „Minus la sută”, lansată în luna mai, prin adăugarea a încă 500 de produse.
Ceea ce aduce totalul la aproximativ 1.700 de articole la preț redus.
Citiți și: Lovitură devastatoare pentru Lidl, Kaufland, Carrefour și Profi: Ce se pregăteșteAceastă inițiativă face parte dintr-un program național lansat de Carrefour în România, care oferă reduceri de până la 20% la peste 1.200 de produse.
Reducerile sunt valabile în toate magazinele Carrefour de tip Hipermarket și Market din țară.
Precum și online, în platformele de livrare rapidă unde retailerul este prezent.
Programul „Minus la sută” nu are o perioadă limitată de aplicare, conform Profit.ro.
Carrefour intenționând să mențină aceste reduceri în mod constant, cu posibilitatea de extindere a valabilității programului.
În 2023, Carrefour a înregistrat pe piața locală afaceri de circa 17 miliarde de lei, în creștere față de 14,7 miliarde de lei în 2022.
Ireal ce se întâmplă la Carrefour! 1.700 de produse vizate!
Recent, retailerul a obținut aprobarea Consiliului Concurenței pentru preluarea hipermarketurilor Cora.
finalizând astfel tranzacția.
Rebrandingul unităților achiziționate este în curs de desfășurare.
Ceea ce va crește numărul total de locații Carrefour în România la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe.
Aceasta poziționează Carrefour în top trei jucători pe piața de retail din România.
Cu peste 17.000 de angajați.
Investițiile Carrefour în România au crescut semnificativ, retailerul deschizând peste 40 de magazine noi în 2023, în toate formatele sale existente.
Inclusiv două noi hipermarketuri.
Creșterea a fost susținută în special de extinderea rețelei de magazine de proximitate.
Pentru a-și crește competitivitatea pe o piață sensibilă la inflație, Carrefour se concentrează pe dezvoltarea produselor sub marcă proprie.
Vizând o cotă de 40% a acestor mărci în vânzările de alimente până în 2026.
Anul trecut, retailerul a reușit să majoreze cota mărcilor private cu peste 3 puncte procentuale, de la 33% la 36%.