- Publicat de: ePitești
- 15-02-2022, ora 8:47
- Știri
Jeep-ul buclucaş care i-a „înnebunit” pe mecanicii de la Auto Palermo Piteşti nu avea nimic
După mai bine de o lună de zile de intervenţii în service-ul Auto Palermo de pe Calea Depozitelor, vreme în care mecanicii şi inginerii au răscolit componente fără să rezolve problema semnalată de proprietar, iată că se face „lumină” în acest caz tehnic prezentat în exclusivitate de ePiteşti (subiecul, pe larg, AICI).
Citiți și: Mașina care stă de peste o lună în service: Reacția Jeep RomâniaPe scurt, reclamaţia era: „maşina trosneşte la plecarea de pe loc şi la viraje”.
În cursul zilei de ieri, dl. Androne – proprietarul Jeep-ului (Jeep Compass) ne-a dezvăluit că s-a găsit „marea” defecţiune: anvelopele.
Androne Antonel: „Afară erau 14 grade. Au schimbat roţile, au pus anvelope de iarnă. Au plecat la probe cu ea şi – surpriză – maşina nu mai făcea probleme. M-au sunat apoi să-mi spună şi m-am dus la ei. Am luat-o şi eu în probe, am mers şi pe Autostradă, şi pe serpentine – nu mai face nimic maşina. Ei, acum suntem în tratative ca anvelopele de vară să fie duse la producător, să dea OK-ul că sunt de vină. Ei zic că e vreme de iarnă, dar repet, afară erau 14 grade. Imediat cum le-au schimbat maşina nu se mai comporta aiurea. Să vedem dacă le înlocuiesc. Le-am spus – maşina eu nu o iau din service cu acelaşi defect, nu mă interesează ce anvelope pun, eu vreau ca maşina să nu mai trosnească. Şi acele anvelope sunt în garanţie. E incredibil, la ditamai firma ei stau să tragă de timp la 4 anvelope şi tot bat câmpii că e iarnă. Mă, iarnă e de la 7 grade în jos. Practic, zilele trecute au fost condiţii de vară. Nu mai spun că problema s-a manifestat şi astă vară, când am remarcat prima dată că e ceva în neregulă.”
„Cei de la service spun că nu se pot pronunţa în locul producătorului, referitor la anvelope. Încă nu au scris nimic în fişă”, ne-a mai transmis dl. Androne.
(Foto principal: descriptiv)