New Profesional Consult 930 x 122

jeep

Jeep de 30K Euro, proprietar exasperat. Concluzia mecanicilor după o lună de service: „maşina ţopăie”

Cu o situaţie incredibilă se confruntă un bărbat din Piteşti, care şi-a cumpărat un autoturism marca Jeep, model Compass – nou, de la dealer-ul situat pe calea Depozitelor din municipiu.

Citiți și: Argeș: Val de nereguli la acești angajatori! A plouat cu sancțiuni

Este vorba despre AutoPalermo, dealer autorizat Jeep.

 (FOTO INTERIOR DEALER JEEP, PITEȘTI) ⬇️

Citiți și: Exclusiv. Misterul incendiului de la service-ul BMVIS. Ce au văzut trecătorii

Achiziţia a fost făcută în luna martie a anului 2021, timp în care omul a parcurs cu maşina aproximativ 9.000 de km. La începutul acestui an, Jeep-ul s-a stricat, iar ceea ce părea o mică problemă s-a dovedit, după cum veţi vedea, o mare „nebuloasă”.

Pe 3 ianuarie 2022, proprietarul pe nume Androne Antonel, de 48 de ani, a reclamat un defect la vehicul, cităm: „Trosneşte la plecarea de pe loc şi la viraje„. De atunci şi până astăzi, adică de o lună de zile, mecanicii nu au reuşit să-i dea de cap, iar şoferul îi acuză de nepricepere.

FOTO CU AUTOTURISMUL IMPLICAT ⬇️

 

Mecanicul făcea probe cu ranga

„Nu ştiu ce şi cum au constatat, dar au schimbat ambreiajul şi are acelaşi defect. Astăzi (n.r. – 3 februarie a.c.), maşina e tot acolo. Nu vor să o trimită la Bucureşti, ‘că ei sunt meseriaşi’.

De fapt, nu vor să o trimită că se fac de râs. Venise un mecanic, Dorel îl cheamă, intrase cu levierul pe sub ea, nu ştia ce să facă. Am sunat la Bucureşti, am trimis un mail, m-a sunat o doamnă. Datorită dânsei au mai grăbit lucrurile, în sensul că le-a dat un sfat. Au ajuns la concluzia că e ambreiajul de schimbat, l-au schimbat – nimic.

Au umblat apoi la amortizoare, tampoane şi alte componente. Ziceau să o mai iau să mă plimb cu ea şi apoi să o aduc înapoi. Eu am zis că nu fac aşa ceva, maşina din service n-o mai iau până nu este gata. Au început să se pregătească cu actele, au trimis un mail în care se acuză singuri spunând că, de fapt, nu era ambreiajul defect”, ne-a declarat domnul Androne.

Proprietarului îi este teamă să plece acum cu maşina la drum

„Mi-e frică să plec cu ea, pentru că au desfăcut tot: amortizoare, roţi, arcuri, au trosnit plastice pe dedesubt, au zis că au mai coborât garda. Efectiv mi-e teamă – la cum i-am văzut că lucrează, că nu sunt buni de nimic. Când am văzut că bagă ranga, că face probe cu levierul să vadă dacă se mişcă ceva pe acolo, am zis că nu e posibil aşa ceva”, a continuat proprietarul Jeep-ului.

Şef de service: „Maşina ţopăie la viraje”

„Ca să vedeţi ce constatări fac, au scris în procesul verbal ca defecţiune, că ‘maşina ţopăie la viraje‘ (n.r. – vezi FOTO). Aşa a scris şeful de service. Asta este expresie tehnică la ei. De aceea mi-e frică. Le-am spus să o pună pe o platformă şi să o ducă ei la Bucureşti. N-au vrut, au zis că platforma costă!

În plus, cred că îi penalizează. Aşa că vor să mi-o dea mie, să semnez că am luat-o din service şi să mă duc personal.  Vor să-şi ia mâna de pe maşină, prin acordul meu. Se feresc de Bucureşti de teamă să nu le retragă licenţa, că nu sunt în stare”, spune Androne Antonel.

 

 

Proprietarul Jeep-ului mai spune că personalul de la service nu cunoaşte noţiuni elementare.

„Şeful de service, când făcea probe pe frig, se aprinsese senzorul de presiune pe bord. El mă întreba pe mine ce înseamnă acel martor. Nici măcar bordul maşinii nu-l cunosc! Mai scriau în raportul de service că au găsit uzuri între placa ambreiaj şi disc, că ambreiajul nu face obiectul garanţiei, dar că l-au schimbat fiindcă sunt client fidel. Întrebarea mea este: ‘Bun, ambreiajul este piesă de schimb consumabilă. Dar unde am eu pedala de ambreiaj ca să-l acţionez, dacă e cutie automată?'”

În ultima discuţie pe care am avut-o, omul ne-a transmis că, de la Bucureşti, soluţiile propuse au fost fie să trimită dealer-ul de la Piteşti maşina, fie să o aducă proprietarul şi să se facă altă fişă de service.

Ce este clar, de la Piteşti a primit un raport cu privire la intervenţiile efectuate asupra vehiculului (FOTO) şi, potrivit acestuia, este recunoscută problema, dar şi faptul că nu s-a putut rezolva până în momentul de faţă.

Bărbatul ne-a pus la dispoziție email-ul primit de la dealer (CLICK PE IMAGINE PENTRU MĂRIRE!).

 

Contactaţi în cursul zilei de ieri de ePiteşti, reprezentanţii service-ului au promis că vor reveni cu o serie de precizări privind acest subiect. Până la această oră, nu au răspuns.

Sursă foto principal si foto 2: Facebook/Autopalermo Pitesti

Eco moto 555×222

Comentarii

11 comentarii

  • George spune:

    daca dacia ti-a stat in gat…

  • florin spune:

    as rade dar e de plans… daca un jeep-an la 9000 de km are probleme de ambreiaj, atunci cel care a constatat asta ar trebui sa faca un consult de specialitate. bai nenea „mecanicu'”, oi ai? daca nu, sa-ti iei cateva. poate cu branza o nimeresti mai bine…

  • florinalex spune:

    as rade dar e de plans… daca un jeep-an la 9000 de km are probleme de ambreiaj, atunci cel care a constatat asta ar trebui sa faca un consult de specialitate. bai nenea „mecanicu'”, oi ai? daca nu, sa-ti iei cateva. poate cu branza o nimeresti mai bine…

  • CC spune:

    Am avut și eu o astfel de problemă la un Grup Renegade și am descoperit singur problemă!
    Verificați tampoanele de la motor!

  • lulu spune:

    Poi cu levueru se verifica jocurile la elementele trenului de rulare.. problema e ca nu i-au dat de cap.. si ca autoturismul e practic mou!!

  • Marian spune:

    Ceva asemănător am avut la duster nou,de fapt avea un burduf de planetară defect de fabricatie si a pierdut toată vaselina apoi a distrus tripoda, efectiv țopăia în asa fel încât mai ca ma baga in șanț.am schimbat pe banii mei planetara,deși era masina în garanție și nu am mai avut probleme de atunci.

  • Stefan spune:

    Iau asa din servis

  • Costi Săpunaru spune:

    Mașina țopăie la viraje, ca să folosesc expresia de lemn a mecanicului…
    Pai problema este relativ simpla:
    Planetare și transmisie finala.

  • Bente spune:

    Dacă țîșnește in viraje si țopăie spunetile sa verifice rulmenti de sarcina si flansa telescop

  • Dan Stuparu spune:

    CALITATEA lucrărilor în Service autorizate de producătorii de autoturisme ! Eu am un FORD ECOSPORT din 2019 , dus în service după 2 luni și jumătate la 2330 km și abia după 4 luni și jumătate am fost anunțat că s-a descoperit defectul și remediată prin resoftare , toate motoarele de 1 l de pe ECOSPORT și FIESTA fiind defecte ( spusele sunt ale Fabricantului care cere prin adresă oficială tuturor service-urilor să cheme mașinile fără programare pt resoftare ) ! Eu după o lună i-am dat în judecată – sept. 2019 – cerînd prețul mașini și daune pt toată perioada cît nu m-am folosit de mașină! Mașina se află din 2019 în curte VÎNZĂTORULUI PlusAuto Craiova și am ajuns la faza de experți tehnici care să constate că resoftarea s-a făcut pt a remedia o.defecțiune din fabrică la toate motoarele produse pînă la 1 decembrie 2019 cînd s-a instalat noul soft ! Timpul a trecut mai ales datorită juristului PRODUCĂTORULUI FORD care susține că vinovat este combustibilul dar : MERGE SI AȘA ! Iar avocată VÎNZĂTORULUI.Plus Auto Craiova spune că pot avea dreptate dar daca judecătoarea nu are nici carnet și merge cu taxiul ! Hilar ! DEFECT : mașina pleca greu la la rece , după 3 -4 chei ! Mulțumesc pt atenție ! Dan Veleni Stuparu Craiova . Următorul termen 9 martie !

  • Huidu si Găinușă spune:

    Mult succes domnul Dan! Luptați împotriva la sistem și acestor nenorociti profitori de pe urma noastă , amărâții. Sa va dea banii înapoi și să meargă ei cu mașina aia

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 POSADA 3