pizzeria sapori  930 122

crivan digital

Marketingul a devenit vital pentru o afacere

În ultima perioadă, piața a suferit numeroase schimbări. Dacă, de exemplu, acum câțiva ani existau produse exclusive, acum acestea sunt disponibile pentru piețele de masă din întreaga lume, iar persoanele cu venituri mici care erau considerate o „non-piață”, acum au la dispoziție produse mai ieftine, pe care și le pot permite.

Citiți și: Crivan Digital –  prima agenție de marketing cumpărată de client

De asemenea, oamenii au început să nu mai acorde atât de multă importanță reclamelor, făcând diferite achiziții pe baza părerilor familiei, prietenilor sau chiar necunoscuților din mediul online.

În contextul acestor schimbări, a apărut nevoia de afirmare a brandurilor în lumea internetului. Astfel, majoritatea companiilor au început să-și facă apariția în online, lucru ce le-a ajutat să devină mai cunoscute. În această privință, marketingul joacă un rol destul de important, devenind vital pentru majoritatea afacerilor.

Din aceste motive, dacă vrei să te afirmi în mediul online și să câștigi cât mai multe aprecieri de la consumatori, este important să apelezi la o agenție de marketing online, care te va ajuta să legi o legătură strânsă cu aceștia.

Dacă vrei să-ți faci o idee despre modul în care marketingul online îți poate ajuta afacerea, iată câteva beneficii ale acestuia:

MARKETINGUL TE VA AJUTA SĂ-ȚI FACI CUNOSCUTĂ AFACEREA 

Indiferent că ai o afacere la început de drum sau că deja compania ta este cunoscută, dar vrei să o faci și mai cunoscută, marketingul este soluția. Strategiile de marketing disponibile în prezent te pot ajuta să ajungi la un anumit tip de public, în funcție de sex, vârstă, locație și preferințe. În acest mod, un număr tot mai mare de persoane vor afla de afacerea ta, iar șansele ca persoanele care vor să achiziționeze produsele sau serviciile oferite de tine vor crește considerabil.

 

VEI PUTEA MENȚINE O LEGĂTURĂ STRÂNSĂ CU CONSUMATORII

În ultima perioada consumatorii simt nevoia să fie în strânsă legătură cu brandurile preferate. Marketingul are un rol important atât în crearea, cât și în menținerea acestei legături, prin oferirea în permanență de conținut relevant, care să fie interesant și care să-i atragă pe potențialii cumpărători. Rețelele sociale au câștigat destul de multe aprecieri, fiind locul în care companiile se pot apropia de clienți. De exemplu, odată ce au cumpărat un produs sau serviciu de la tine, aceștia vor simți nevoia să împărtășească și cu alți utilizatori feedback-ul, rețelele de socializare fiind cel mai bun mediu pentru acest lucru.

POȚI INFORMA PUBLICUL ȚINTĂ DESPRE NOILE PRODUSE SAU PROMOȚII

Tot prin intermediul marketingului, îți poți ține la curent publicul țintă, în legătură cu noile produse și servicii pe care le poți oferi. În acest mod, aceștia vor știi când va apărea un produs nou, ceea ce îi va atrage, iar șansele ca aceștia să achiziționeze noul produs, vor fi unele ridicate. De asemenea, îți poți informa consumatorii despre reducerile sau codurile promoționale oferite, care cu siguranță le va atrage interesul.

MARKETINGUL TE SCOATE DIN SITUAȚII DE CRIZĂ

Pandemia de coronavirus a afectat într-o oarecare măsură atât economia, cât și companiile și populația. Cu toate acestea, mediul online a înregistrat o creștere semnificativă în această perioadă de criză. Acest lucru s-a datorat și- marketingului. De exemplu, anumite companii au considerat că în perioada de lockdown vânzările vor scădea, astfel că au decis ca reclamele să fie oprite. Această decizie nu a fost una tocmai benefică. Pe de altă parte, companiile care au decis să continue cu reclamele, au avut vânzări considerabile, iar costurile pentru promovare a fost unul mult mai scăzut, acest lucru datorându-se faptului că concurența a pus pe pauză reclamele.

Sursa foto: pixabay, pexels

555×222  MAIA
New Profesional Consult 570×90