New Profesional Consult 930 x 122

aglomerație

Medicii noștri lucrează non-stop!

Medicii noștri lucrează non-stop!

Citiți și: Apocalipsa de Sărbători! Parcări full și cozi infinite în supermarketuri!

Reprezentanții Spitalului Județean de Urgență Pitești (SJUP) au oferit un punct de vedere oficial în urma controlului efectuat de prefectul Radu Perianu în cadrul Unității de Primiri Urgențe (UPU). Într-un comunicat de presă, aceștia au evidențiat presiunea enormă asupra personalului medical și măsurile luate pentru a face față fluxului ridicat de pacienți.

Medicii, la limita epuizării

„Ne străduim constant să îmbunătățim timpii de așteptare și să venim în sprijinul bolnavilor cât mai rapid. Totuși, pacienții trebuie să înțeleagă că situația este mult mai complicată, iar presiunea asupra întregului spital este uriașă. Medicii noștri continuă să-și facă datoria până la epuizare, în timp ce alte spitale refuză gărzi și solicită transferuri către SJUP”, se arată în comunicat.

Citiți și: Vestea momentului de la Spitalul Județean! Investiție crucială pe o secție importantă

Reprezentanții spitalului subliniază că medicii sunt oameni și, deși eforturile lor sunt remarcabile, critica neconstructivă poate demotiva personalul. „Nu este corect ca eforturile lor să fie minimalizate, deoarece acest lucru îi poate determina să caute alte spitale unde condițiile de muncă sunt mai puțin solicitante.”

Supra-solicitarea Unității de Primiri Urgențe

Unitatea de Primiri Urgențe este adesea supraaglomerată, fiind singura unitate de acest tip din județ. „Într-o zi obișnuită, doi sau trei medici trebuie să acorde asistență pentru peste 150 de pacienți în 12 ore. După ora 14:00, toate urgențele din județ sunt direcționate către Pitești, iar aceeași medici asigură și intervențiile SMURD,” precizează comunicatul.

SJUP face apel la înțelegerea publicului privind triajul medical, prin care cazurile grave sunt prioritizate, iar pacienții sunt informați despre timpii de așteptare în funcție de urgența medicală.

Decalări la programări, cauzate de volum

Reprezentanții spitalului au explicat și situația întârzierilor la cabinetele de specialitate. „Medicii nu limitează consultațiile doar la programări, tocmai din grijă pentru pacienți. Înțelegem că aceste decalări pot fi frustrante, dar ele apar din dorința de a nu lăsa niciun pacient neconsultat sau fără rețetă.”

Investiții și sprijin local

Spitalul Județean continuă să prioritizeze sănătatea pacienților, implementând proiecte majore de modernizare. „Cu sprijinul Consiliului Județean Argeș, derulăm cinci investiții în infrastructură și aparatură medicală, pe lângă alte proiecte finanțate din fonduri europene. Acestea sunt fapte, nu vorbe!”, se arată în comunicat.

Așteptări de la autorități

Spitalul Județean salută acțiunea prefectului și își exprimă speranța că aceasta va aduce schimbări semnificative. „Ne dorim ca domnul prefect să fie un partener constant în soluționarea problemelor spitalului. Este momentul să tratăm doar urgențele reale, pentru ca timpii de așteptare să scadă.”

Reprezentanții spitalului au încheiat comunicatul cu un mesaj clar: „Pentru noi, sănătatea pacienților este și va rămâne prioritară.”

HerasMed (555 x 222 px)
570×90 MAIA