Donaris 930 x 122

drumuri acces

Oficial! Decizie cu privire la Parcul Industrial făcut de un milionar piteștean

Update, 24 august, ora 17.00

Citiți și: Pitești. Vești bune de 1 Mai și Paște. Va fi deosebit!

Raportul privind crearea unui drum principal de acces și a mai multor drumuri secundare în zona Tancodrom a fost supus votului în ședința Consiliului Local Pitești care a avut loc astăzi.

Raportul a primit vot favorabil din partea consilierilor locali.

Citiți și: Gentea anunță o nouă investiție majoră în Pitești!

Au existat, de asemenea, și discuții cu privire la acest proiect. Edilul Cristian Gentea și consilierii Sorin Apostoliceanu, Răzvan Șerbanoiu și Mihai Coteț au intrat în discuții pe acest subiect. În viitor va avea loc și o discuție cu elaboratorul proiectului, cât și cu arhitectul.

Redăm mai jos câteva declarații⬇️

Cristian Gentea: Este vorba de 7 ha pentru municipiul Pitești și 2,6 ha pentru Moșoaia. Am specificat că vor fi preluate la domeniul privat al municipiului Pitești doar parcelele de teren necesare amenajării drumurilor propuse. Mai avem de discutat cu doi proprietari care trebuie să-și dea acceptul.

Sorin Apostoliceanu: Da, pe un teren sunt mai multe procese care sunt încă în vigoare, probabil o să dureze ani și ani de zile. Normal că ne-am dori cu toții acest drum, normal că vrem un nou parc industrial. Asta era problema și iarăși încă o problemă acea obligație care e inclusă chiar și în declarația celor de la Aviația Utilitară ca noi în trei ani să le asfaltăm, dar am vorbit cu domnul Balcan și mi-a explicat că nu preluăm prin donație, ca să poată să pună această condiție și atunci lucrurile sunt în regulă.

Știrea inițială, 23 august, ora 15.11 – Un nou Parc Industrial! Îl realizează un afacerist milionar piteștean

În zona Tancodrom s-ar putea crea un drum principal de acces care să facă legătura între str. Drumul Sării din comuna Albota (Argeș), str. Turcești și respectiv str. Câmpului din Pitești, precum și drumuri secundare conectate cu rețeaua stradală a municipiului.

Se propune ca drumul de acces să aibă o lățime totală de 20 metri (cu două benzi pe sens și trotuarele aferente), iar drumurile secundare cu o lățime de 9 metri.

Propunerea a fost trimisă către Primăria Pitești de mai mulți proprietari ai unor terenuri din zonă.

Doi dintre proprietari sunt oameni de afaceri. Unul dintre ei este G.B., care deține în zonă o suprafață de 122.400 mp teren. Acesta este un cunoscut om de afaceri în Pitești, cu investiții în turism, subansamble auto și multe altele.

Celălalt proprietar, A.B. deține în aceeași zonă 291.900 mp teren.

947 mp din terenurile cu pricina se află în proprietatea Societății Aviația Utilitară București SA.

Se urmărește crearea unui parc industrial în zonă

Prin această lucrare se urmărește creșterea potențialului de dezvoltare din punct de vedere logistic al zonei prin facilitarea accesului investitorilor la infrastructura necesară pentru dezvoltarea de noi structuri de tip „Parc Industrial”, fapt ce ar avea efect direct asupra bunăstării cetățenilor, prin crearea de noi locuri de muncă.

Astfel, părți infime din terenuri vor fi transferate către domeniul privat al municipiului Pitești, iar municipalitatea va realiza amenajarea și întreținerea rețelei de drumuri.

Pentru realizarea acestui obiectiv, fiecare dintre proprietari va proceda la realizarea, pe cheltuială proprie, a operațiunilor tehnico-juridice  de dezmembrare a terenurilor și va intabula în Cartea Funciară dreptul de proprietate asupra drumurilor nou-create.

Primăria Pitești ar trebui să realizeze rețeaua de drumuri în termen de 3-5 ani de la preluarea în domeniul public.

Pentru acest obiectiv s-a întocmit un raport de aprobare care urmează să fie analizat în ședința din această lună a Consiliului Local Pitești.

Foto principal: descriptiv

Eco moto 555×222

Comentarii

2 comentarii

  • Cris spune:

    Eu nu inteleg asta cu „preluarea la domeniul privat” al Mun Pitesti !Municipalitatea va prelua ca un administrator/argat dar proprietar ramane o persiana fizica sau juridica privata ?Adica va fi liber pt acces public ca o servitute dar ramane proprietate privata ?Pai si unde e domeniul privat al Primariei aici,daca nu-i al lor ci al unui privat ? Problema doar de limbaj sau chiar de conceptie,inginerie aberanta proprie juristilor romani, pt sifonarea banului public ?E bine ca avem drumuri dar ce castiga persoana privata X ca ramane proprietar in acte?Poate sa-i sch destinatia ,e limitata in timp intelegerea asta,plateste un fel de chirie anuala comunitatea ?Sa-l doneze si gata…daca vrem sa avem ceva cum trebuie,asfaltat,etc.Daca e nevoie de drum in interesul tuturor,privatul vine cu terenul si Primaria cu amenajarea si gata…Avem si afaceri si locuri de munca si drumuri de legatura si acces pt locuintele din zona.

  • Parc industrial spune:

    Ce este așa greu de înțeles?! Sunt persoane fizice cu mult pământ agricol pe care vor să ridice niște hale, niște trafic greu, puțină poluare. Cei care au fugit din oraș cu dorința de a locui într-o zonă liniștită, fără poluare vor avea parte de utilaje grele pentru construirea halelor, tiruri cu marfă, adică zonă industrială cu scăderea valorii proprietăților.

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 POSADA 3