930×122 CAPRA 5

Drum Expres Craiova – Pitești

Pe Drumul Express Craiova-Pitești se întâmplă ceva fabulos!

Imagini spectaculoase cu stadiul lucrărilor pe Drumul Expres Craiova-Pitești!

Citiți și: Veste fabuloasă: Oficial! Când se deschide un nou tronson pe Dex Craiova-Pitești

Doar pe tronsonul 1 al Dex 12 Craiova-Pitești lucrează 150 de muncitori și 221 de utilaje, echipamente și autocamioane.

Pe tot traseul acestul tronson de drum se desfășoară lucrări de terasamente (stabilizări cu lianți hidraulici a umpluturilor de pământ, realizarea stratului de formă și așternerea statului din fundația de balast), scrie CNAIR.

Citiți și: Mergea cu 242 km/oră pe drumul Pitești – Craiova!

Iată stadiul lucrărilor:

La Nod Rutier cu DN 65 F (Centura de Nord Craiova) – sunt în desfășurare lucrările de terasamente.

Se lucrează pentru reconfigurarea noii intersecții a Drumului Expres cu Centura Craiova Nord (DN 65F) prin realizarea noii intersecții de tip girație.

La acest moment se lucrează la 11 structuri în paralel, dintr-un total de 15 structuri.

Acestea constă în armare elevații, realizarea cuzineților în vederea montării aparatelor de reazem și ulterior montarea grinzilor prefabricate.

Grinzile prefabricate din beton precomprimat au început să fie produse la furnizorul de grinzi.

Acesta are termen de livrare, pentru toate cele 294 de grinzi, sfârșitul lunii aprilie 2024.

Începând cu data de 4 martie 2024 vor începe lucrările de balast stabilizat in situ.

După atingerea rezistențelor la compresiune a balastului stabilizat, în săptămâna 11-17.03.2024 vor începe realizarea tronsoanelor experimentale pentru primul strat de asfalt AB 31,5.

De asemenea, au fost începute lucrările de colectare și evacuare a apelor de pe viitoarea suprafață carosabilă prin realizarea de șanțuri și rigole din beton.

Imagini spectaculoase cu stadiul lucrărilor pe Drumul Expres Craiova-Pitești!

Lucrările la ITS (sistem inteligent de transport) vor începe în luna martie 2024.

Relocările de utilități sunt toate finalizate.

Antreprenorul lucrează într-un ritm proporțional cu fronturile unde se pot executa lucrări și este mobilizat corespunzător.

Pe șantier se lucrează cu 150 muncitori calificați în construcții și necalificați, 85 șoferi de autobasculante și un număr de 136 utilaje și echipamente de construcții, mai notează CNAIR.

Iată imaginile cu stadiul lucrărilor:

Imagini: Facebook/ CNAIR

555 X 222 CAPRA

Comentarii

10 comentarii

  • HHH spune:

    Ce harnici sunt, 150 muncitori pe 221 utilaje sau atât de mulți roboti au.

  • Olga Vasile spune:

    Tronsonul Craiova-Bals (aka1) trebuia sa fie gata de vreo 2 ani. Hai sa nu ne laudam cu ce NU am facut.

  • GICU spune:

    La tronsonul Pitești, nimic?

  • Georgescu spune:

    Personalul care deservește utilajele este subînțeles la calculul întregului efectiv aflat pe acest șantier.

  • Sebastian spune:

    pe 71 utilaje au roboti sau le-au legat la Eurotruck simulator și le conduc niste copii de pe ps5 🤣

  • Bla-bla spune:

    au tocat la bani garla, sa vedem finalul.
    Dar ca la romani, prost, scump si in afara termenului.
    Sa traiasca prostia si spaga.

  • Costs jigla spune:

    sa fie odata gataaa!!

  • Dan spune:

    Pământul oamenilor când îl plătiți? Am ajuns la concluzia că statul român est un „stat mafiot” cum a spus fostul președinte Băsescu. Au luat pământul oamenilor de trei ani și nu au dat niciun ban. Acum am inceput și noi să facem drumuri cu pământul oamenilor și bani europeni, că țara cei care ne conduc din 1989 au îngropat o in datorii – cam 170 miliarde. Oamenii pierdut producția de cereale pe trei ani și în final le scoate ochii cu bani cât să își ia o pungă cu produse din supermarketurile ce răsar că ciupercile după ploaie. Argesul a fost păstorit de PSD din 1990 și realizările se văd începând cu Arpechim și terminând la ARO (trecând prin textil, Argeșana, Cauciuc, fabrica de bere, CPL, etc)=toate distruse. Felicitări

  • Nicu spune:

    O mare porcărie acest lucru pe tronsoane..un tunel se incepe din ambele parti,daca se întâlnesc iese un tunel dacă nu se aleg cu două tunele…Pai Grindeanu m-a vrăjit ca în toamna lui 2024 va fi gata autostrada Ford…

  • Corneliu spune:

    nu știu cum se lucrează, bine sau mai puțin bine. cert este ca s-a făcut ceva ,dar nu știu dacă în termen. Ce ar fi important și ar fi de retinut este faptul ca nu se aplica penalizări la contractele cu întârzieri. Acest lucru favorizează delăsarea și face ca pana acum sa nu avem o autostrada sau Dex cap- coada. Atribuirea contractelor pe tronsoane și nerealizarea lor duce la amânări nepermise. Este jenant de trist sa ajungem în 2024 și sa nu avem legături europene dar avem pretenții de întrare în Schengen.

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

New Profesional Consult 570×90