Donaris 930 x 122

bulevardul nicolae bălcescu

Pitești. Decizie favorabilă privind dispariția celor 18 locuri de parcare din Nord

Update, 26 iulie, ora 18.24: 

Citiți și: O nouă schimbare în traficul din Pitești, avizată de Comisia de circulație

Propunerea privind eliminarea locurilor de parcare de pe partea dreaptă a direcției de mers către Bascov, în zona intersecției semaforizate cu strada Mircea Eliade, a primit aviz pozitiv din partea Comisiei de Circulație.

Știrea inițială, 25 iulie, ora 9.54 – Pitești: 18 locuri de parcare, OUT din cea mai aglomerată zonă a orașului

Citiți și: Pitești. Comisia de Circulație, măsură pentru evitarea accidentelor

Mâine, 26 iulie, Comisia de Circulație Pitești se întrunește într-o nouă ședință, pentru analizarea mai multor propuneri care vizează traficul din municipiu.

Printre cele 26 de puncte aflate pe ordinea de zi se află și o propunere ce vizează bulevardul Nicolae Bălcescu.

Concret, „în zona intersecției semaforizate cu strada Mircea Eliade, se propune eliminarea locurilor de parcare de pe partea dreaptă a direcției de mers către Bascov dintre cele două treceri pentru pietoni de la numerele 50 și 68, rezultând astfel trei benzi, două pentru înainte și una dedicată pentru efectuarea virajului la stânga spre Aleea Spitalului”.

Scopul acestei măsuri este acela de a îmbunătăți fluența circulației.

Propunerea se află la punctul 19 pe ordinea de zi.

Comisia de Circulaţie are următoarea componenţă:

-GENTEA CRISTIAN -Primarul Municipiului Pitești

-APOSTOLICEANU SORIN -Consilier local

-COTEȚ MIHAI -Consilier local

-DUMITRAȘCU MARIA-CĂTĂLINA -Consilier local

-IRIMIA TIBERIU-GABRIEL -Consilier local

-TOFAN GELU -Consilier local

-ȘERBĂNOIU RĂZVAN IONUȚ -Consilier local

-CHIVU VIRGIL-DUMITRU -Consilier local

-GHERASE IONUȚ -Consilier local

-MIHĂILESCU MIHAI-IOAN -Consilier local

-NEDELCU DARIUS-SEBASTIAN -Consilier local

-PLECANCIUC FLORIN -Consilier local

-COMAN SORINA-MARILENA -Consilier local

-CHIRIȚĂ IULIAN -Director Executiv DT – Primăria Municipiului Pitești

-GHIȚĂ VICTOR CĂTĂLIN -Arhitect Șef – Primăria Municipiului Pitești

-FOAMETE MIHAI -Șef Serviciu Juridic – Primăria Municipiului Pitești

-IORDACHE RĂDUCU -IPJ Argeș – Serviciul Rutier

-FLOREA OCTAVIAN SORIN -Poliția Municipiului Pitești – Biroul Rutier

-MURARIU DANIEL -Poliția Locală Pitești

-RĂDULESCU ANA LIVIA -Director Administrația Domeniului Public Pitești

-ZAHARIA GHEORGHE -Serviciul Public de Exploatarea Patrimoniului

-ROTARU MANUEL -Director General al SC Publitrans 2000 SA;

-HOREBOIU FLORIN -Comandantul Detașamentului de Pompieri Pitești;

-BESNA LAVINIA -Asociația de Sprijin a Copiilor Handicapați Fizic

-HRISTOFOR MARIN -Secretarul Asociației Taximetriștilor Argeș;

-BRATU CĂLIN ANDREI -Președinte Asociația Sportivă BHealthy.

 

555 X 222 CAPRA

Comentarii

17 comentarii

  • Stoleriu Mihai spune:

    Cu ocazia asta propun lărgirea trotuarului până la Jon, la o lățime de bun simț, barem sa poată trece 2 persoane, una pe lângă cealaltă, toată magazinele din zona sai mute afacerea în curtea lor. Rămâne problema locurilor de parcare, care Primăria ar putea să o rezolve prin amenajarea în spate la L3, în curte la depozitul fost ICREM barăcile albastre, sau in spte la L2 intersecția cu General Magheru.

  • DINEL spune:

    Locuiesc și îmi desfășor activitatea in zona vizată. Condamnați la faliment societați care desfășoara activitatea aici de 30 de ani. Se pierd pe lângă contribuțiile la bugetul statului, contribuții care ajută întrega comunitate, siguranța locului de muncă pentru zeci de angajați. Pe lângă acestea și mulți din comunitatea orașului nostru vor fi nemulțumiți pentru că ar dispărea magazinele specializate pentru bebeluși și copii. Magazinele de care vorbesc comercializează produse cu un volum și o greutate mare, greu de transportat pe distanțe lungi manual. Apoi este și problema trotuoarului care în unele locuri este extrem de îngust, și practic pietonul ar fi foarte aproape de mașinile din trafic, o mamă cu un cărucior de gemeni nici nu are loc. Și noi locatarii de aici, văzuți ca simpli cetățeni, unde să ne parcăm mașinile? Nu toți avem posibilitatea de a le parca în curte. Nu mai spun că nu cred că traficul se va fluidiza dacă pe o scurta lungime se mai creează un bandă. Nu știu cine vine cu astfel de propuneri fără să țină cont de situația locatarilor din zonă și de interesul general al comunității!

  • Orosanu Ovidiu spune:

    Propun comisie spre analizează posibilitatea circulație cu sens unic între blocul E 9 și E7 îmi Cartierul Găvana 2.Mentionez că în această zonă un sens de circulație este blocat cu locuri de parcare. Rămânând astfel circulația în ambele sensuri doar pe o singură bandă, creânduse astfel foarte des blocarea din ambele sensuri cu mașini.Multumesc anticipat

  • Nicoleta Racovita spune:

    Zona nu era aglomerata pana sa se monteze semafoarle ” inteligente „

  • Costel spune:

    De acord cu soluția.
    Pentru cei care se văita ca nu au parcări la magazine, ei bine..când deschizi o afacere trebuie sa îți asiguri și parcări.

    O anomalie iar care mereu blochează trotuarele cu mașini, este accesul din strada pe o lungime foarte mare a trotuarului în parcarea magazinelor. Parcarea unui magazin trebuie sa aibă o zona de acces de maxim 6 metrii și atât. Nicidecum nu e normal sa aibă 20 metri liniari și mașinile sa stea cu curul pe trotuar.

  • Cititor spune:

    Doar in Pitesti pot exista „supertămpiti” cum dai autorizatie de functionare la toate acele prăvalii, dar interzici oprirea ?!?! Cum sa faca eventualul client?? Parcheaza in centru la parcare, apoi merge in nord cu autobuz?? Mare e Gradina Domnului!!

  • Cris spune:

    De acord cu asta !Mereu se ramane in spatele celor care fac stânga spre Spital dar nu semnalizează.Poate ar fi bune și niște camere de filmat că aici rezolvam cumva situatia creând banda dedicata dar sunt atâtea locuri in oraș unde ramai blocat din cauza șoferilor cu permis luat pe șpagă sau dintre cei cu pile care n-au ei chef să semnalizeze …S-ar face bani buni la buget(amenda în plic cu poza;poate-i prindeți așa și pe cei care fac semne obscene sau arunca gunoaie „peste bord”).Cred că vor fi afectați cei cu firme in zona și nu e normal că dacă vrei să mergi la un magazin sa iei locul de parcare al unor locatari de la blocurile învecinate.Dar tot voi le dați autorizație de funcționare oricum,așa că nu-mi fac iluzii că se va sch ceva(avem noi și service auto pe trotuar în zona aia).Dar cu tirurile astea de apro care trec pe sub ferestrele oamenilor până în inima orașului cum ramane?Când aveți de gând să-i obligați să-și transfere marfa in mașini mai mici și nepoluante ,daca au de adus ceva in oraș ?Voi nu vedeți că se blochează și traficul că n-au spatii de manevră ?Ca sa nu mai vorbim de poluare fonica și chimica….

  • Enescu spune:

    Decizii de 2 lei
    Nu sunt în stare de nimic, vă gândiți numai la voi.
    Ce fac magazinele. Teren nu ați cumpărat nicăieri să faceți ceva pentru oraș ( parcări ETC). Ati luat tot sub diferite forme. Arena ați pus-o în drum. Și în județ e jale, câte un pod la doi ai și ne strângem toți. Așa ne trebuie.

  • Dana spune:

    Noi ne spunem aici necazurile si of_urile dar oare citeste cineva?????

  • Adi spune:

    Colegu spune ca ia painea de la gura evazionistilor practica facuta cam prin toate coteturile stradale din municipiu numite microinteprinderi pai primaria oricum nu ia bani din chirii acolo si ar trebui sa i faca sa si mute culmea de rufe inauntrul magazinelor acolo nu arata a bulevard mai degraba arata a targ de duminica si cine vrea parcare poate sa o mai lase si la kaufland ce atata comoditate cat despre servicesuri trebuie sa ai tu alocata o parcare nu pui spalatorii service sau vulcanizare intr un bulevar circulat sa blochezi trotuare primaria greseste ca nu i scoate la periferie daca nu respecta nr de locuri alocate pt clienti nu i lasi in strada sa astepte in coada ca la mc donalds cat despre arena noua nu vad de ce nu pot veni si cu autobuzul 70000 de suporteri madridisti vin cu metroul.

  • Macioc spune:

    cine are magazin pana in strada ar trebui sa se gandeasca sa il faca mai mic spatiul de vanzare sa isi parcheze si masina nu sa isi extinda marfa pana in buza trotuarului.

  • Dan M spune:

    La parcarea Kaufland Găvana s-ar putea construi un nivel , peste 100 de locuri de parcare pentru localnicii din zonă iar magazinul rămâne cu partenerul .

  • Clevetici spune:

    Kaufland Gavana e privat si nu poate fi obligat sa construiasca parcare supraetajata pentru binele comunitatii.
    Peste drum de Kaufland Gavana e o parcare supraetajata construita de primarie pe un teren public (teren de joaca).

  • pccpcsv spune:

    ce se mai plang astia ca le au luat locurile de parcare, haha oricum era o tiganie totala cu magazinele alea acolo

  • Cetateanul Ingrijorat spune:

    Revolta online. Parca ii pasa cuiva de cateva maini ce isi tasteaza nemultumirea pe un site de stiri. Capul nu asculta de maini ci invers, chiar daca acel cap este stricat. Sunt N probleme in acesta lume, si prea multe dintre ele ni le facem noi singuri. Aveti incredere in alesii nostri ca ‘stiu ei ce fac’, iar daca ei nu stiu, trebuia sa ne dam seama de asta inainte sa ii alegem sa ne reprezinte.

  • Ionuț spune:

    Pentru nemulțumiți sau sugestii există aplicația Smart City Pitești sau direct sesizări pe site-ul primăriei.

  • Michael spune:

    Foarte bine, oricum erau locuri cu dedicație, veșnic ocupate, dacă vrei sa oprești sa cumperi ceva nu ai cum,
    Lărgirea benzii, o decizie foarte bună!

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

EcoMoto 570×90