- Publicat de: ePitești
- 17-09-2024, ora 8:15
- Știri, Știri
Premieră pe platforma Dacia din Mioveni!
Premieră pe platforma Dacia din Mioveni!
Citiți și: Inconștiență totală! Șofer prins băut și cu viteză excesivă în ArgeșHorse Powertrain, divizia de motoare a Renault Group, cu o uzină importantă pe platforma Dacia din Mioveni, a anunțat producerea primului motor range-extender.
Derivat din motorul de 1.0 litri fabricat în România.
Citiți și: Argeș. Accident deosebit de grav: Două mașini s-au lovit frontalAcest motor, cunoscut sub codul HR10, este un propulsor de trei cilindri care generează 85 kW (114 CP).
Și poate funcționa atât cu combustibil tradițional, cât și cu bioetanol.
Este pentru prima dată când motorul HR10, fabricat la fosta Uzină Mecanică Mioveni (acum Horse România), este adaptat pentru a fi utilizat ca generator de energie electrică într-un vehicul hibrid.
Premieră pe platforma Dacia din Mioveni!
Acest motor nu propulsează direct vehiculul.
Ci alimentează bateria de tracțiune.
Oferind autonomie extinsă și un consum redus de combustibil, cu emisii minime.
Motorul a fost prezentat în premieră la Salonul Auto din Brazilia, montat pe un microbuz pentru transportul de persoane, produs de compania Marcopolo.
Acest proiect a fost realizat printr-o colaborare între Horse Powertrain și companiile braziliene Marcopolo și WEG.
Specializate în componente electrice pentru sisteme hibride, conform Profit.ro.
Horse Powertrain, companie formată prin fuziunea diviziilor de motoare ale Renault și Geely, operează opt fabrici de producție de motoare și cutii de viteze în șapte țări, inclusiv România.
Unde uzina de la Mioveni joacă un rol esențial în producția de motoare pentru grupurile Renault și Dacia.
De asemenea, compania operează un centru de cercetare și dezvoltare (R&D) la Titu, România.
Contribuind astfel la inovațiile din domeniul motoarelor și al vehiculelor electrice.
Lansarea acestui motor range-extender produs la Mioveni marchează un pas important în direcția mobilității sustenabile.
Fiind un exemplu al capacității de inovare a uzinei românești în industria auto globală.
Puteți lăsa comentarii la acest articol pe Facebook.