Problema majoră cu care se confruntă retailerii! Se fură!
Furtul la casele de marcat self-service reprezintă o problemă tot mai acută pentru comercianți, iar retaileri importanți precum Auchan iau măsuri pentru a contracara această tendință.
Inițiativa implementată presupune controale aleatorii la casele self-service și în zona Scan&Go, măsură ce a fost raportată de diverse surse.
Clienții care folosesc aceste case pot primi, înainte de finalizarea plății, un mesaj care îi avertizează că au fost selectați pentru un control al coșului de cumpărături.
În momentul în care mesajul este afișat, casa de marcat se blochează, iar produsele scanate anterior nu pot fi achitate decât după ce un operator efectuează o verificare amănunțită cu ajutorul unei tablete speciale.
Această metodă de verificare vine ca răspuns la riscurile tot mai mari de fraudă, care pot fi clasificate de la „uitatul” intenționat de a scana anumite produse până la metode sofisticate de manipulare a prețurilor, cunoscute sub numele de „trucul cu banane”.
Un sondaj din Marea Britanie arată că unul din trei cumpărători a recunoscut că a furat la casele self-service, iar tinerii sub 35 de ani se dovedesc a fi cei mai susceptibili.
Pe lângă Auchan, și lanțuri precum Carrefour au început să efectueze controale inopinate în magazinele lor.
Retailerii își propun astfel să protejeze veniturile și să asigure un mediu de cumpărături corect și sigur pentru toți clienții.
Problema majoră cu care se confruntă retailerii! Se fură!
Sursa: Ziare.com