NOR CURIER 930X122

carrefour

Schimbare la Carrefour din Supernova Pitești

Schimbare la Carrefour din Supernova Pitești

Citiți și: Supernova te premiază! Cum poți câștiga premii inedite

Hipermarketul Carrefour din Supernova Pitești va fi modernizat pentru o experiență de cumpărături îmbunătățită

 București, 18 ianuarie 2024:

Citiți și: Protest uriaș la Carrefour!

Grupul Supernova și Carrefour România continuă colaborarea de succes în Supernova Pitești.

O parte esențială a acordului este renovarea hipermarketului Carrefour existent, care va îmbunătăți experiența de cumpărături a clienților.

Pentru acest proiect, compania extinde investiția de 20 de milioane de euro anunțată în 2022, odată cu începerea renovării centrului comercial Supernova Pitești.

,,Strânsa colaborare pe care o avem cu Carrefour România se traduce prin responsabilitatea de a oferi un mediu de cumpărături mai confortabil și mai interesant pentru clienții noștri.

În 2024  suntem pregătiți să ducem procesul amplu de rebranding pe care ni l-am asumat în 2022 la nivelul următor.

Vom continua să modernizăm infrastructura celorlalte 6 hipermarketuri Carrefour din portofoliul Supernova și, totodată, ne vom îndrepta atenția spre extinderea ofertei comerciale în centrele Supernova, prin prezentarea unor noi branduri cu renume internațional.

În plus, ne dorim să promovăm un sentiment de apartenență prin evenimente și activități de agrement, astfel încât locuitorii orașelor unde Supernova este prezent să simtă că fac parte dintr-o comunitate.

Consider că împreună cu Carrefour vom construi nu doar spații de retail, ci și experiențe comune”, a declarat Markus Pinggera, Managing Director la Supernova Group.

Hipermarketul modernizat va fi integrat în cadrul complexului comercial Supernova Pitești, care a fost complet renovat și extins în ultimii doi ani.

Carrefour România și-a dedicat eforturile pentru a oferi clienților o experiență unică de cumpărături prin reorganizarea strategică a categoriilor din magazin.

Astfel, cele mai relevante produse sunt în centrul atenției, oferind un spațiu amplu la raft în beneficiul clienților.

Modernizarea magazinului include, de asemenea, soluții eficiente din punct de vedere energetic, cum ar fi iluminatul cu LED-uri.

În plus, în secțiunea Non-Food, Carrefour își extinde etichetarea electronică, deja disponibilă în zona de lactate, oferind un mediu de cumpărături modern și dinamic.

Schimbare la Carrefour din Supernova Pitești

Supernova Pitești oferă o experiență inedită de cumpărături pe o suprafață de  aproximativ 53.000 de metri pătrați, cu o gamă largă de branduri internaționale precum:

– Sinsay, Cropp, House, Reserved, Takko, Pepco, Deichmann, Decathlon, C&A, Half Price, Mobexpert, H&M, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Intersport, LC Waikiki, CCC, Colin’s, New Yorker, Noriel, Sephora, precum și o zonă nouă de food court –

Cooperarea dintre cele două companii va fi extinsă și în celelalte 6 centre comerciale Supernova din România, unde Carrefour preia fostele hipermarketuri Cora din:

– București (Pantelimon, Lujerului, Alexandriei),

– Constanța,

– Bacău

– Drobeta Turnu Severin.

Procesul de rebranding și modernizare a celor șase hipermarketuri va fi însoțit de prezentarea de către Supernova Group a unor noi branduri internaționale, precum și de reamenajarea zonelor comerciale.

DESPRE SUPERNOVA

Supernova a intrat pe piața românească în noiembrie 2020, prin preluarea centrului comercial Jupiter City din Pitești, care a fost de atunci rebranduit și complet renovat.

În plus, Supernova Group a mai achiziționat șase centre comerciale în 2021, situate în:

– București (trei locații),

– Constanța,

– Bacău

– Drobeta Turnu Severin.

Aceste centre au fost ancorate anterior de hipermarketurile Cora, care vor fi preluate acum de Carrefour.

Grupul austriac Supernova este o companie internațională care se concentrează pe dezvoltarea și gestionarea de proprietăți imobiliare comerciale în Austria, Slovenia, Croația, România și Slovacia.

Portofoliul actual al grupului cuprinde peste 110 proprietăți cu o valoare brută de 2,2 miliarde de euro.

 Despre Carrefour România

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături.

Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproape 450 de magazine în 113 orașe din țară.

De asemenea, ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.

În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat.

Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă în permanență rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.

Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate:

– Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România,

– Deschidem Vinul Românesc,

– Creștem România BIO,

– Grădina Noastră

– Poftim Brânză Românească

– Plata cu PET.

Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social.

Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice:

– Carrefour S.A.,

– Artima S.A.,

– Columbus Operational SRL,

– Supeco Investment SRL

– și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

New Profesional Consult-555×222

Comentarii

2 comentarii

  • Doina MANEA spune:

    pentru îmbunătățirea cumpărăturilor ar trebui la Pitești să se refacă traseul de autobuz din Centru catre Carrefour-Pitesti.. Daca nu ai mașină este foarte foarte greu de ajuns acolo pentru noi ceilalți .

  • Tudor I spune:

    Supernova și Carrefour pun leduri și etichete electronice pentru atragerea clienților. Moemax, cel mai depărtat magazin de oraș, rezistă 2 ani în spațiul celor de la Praktiker și el gol de 8 ani? Media Galaxy deja a închis.
    După deschiderea celui din Tudor, cine mai stă în blocajul de la Vamă consumând carburant și timp în plus?

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 CAPRA 3