Eurial 930 x 122

auchan

SURPRIZĂ TOTAL NEPLĂCUTĂ PENTRU UN CLIENT LA AUCHAN BRADU

Surpriză total neplăcută pentru un client la Auchan Bradu. Un piteștean care lucrează în incinta Auchan Bradu a mers sâmbătă, 24 noiembrie 2018, să își cumpere mai multe produse din hipermaketul Auchan.

Citiți și: LIDL, Carrefour, Auchan sau Kaufland: Programul de sărbători s-a anunțat!

Întors la serviciu, în incinta aceleiași clădiri, piteșteanul ar fi avut parte de o surpriză neplăcută: unul dintre produsele achiziționate, un pateu cu brâznă, ar fi fost plin cu mucegai.

”Pe lângă celelalte cumpărături, s-au numărat și două pateuri cu brânză (ambalate în pungi, fără etichetă cu data de fabricație sau data expirării – specific că acolo sunt două rafturi: unul cu produse ambalate, altele fără ambalaj).

Citiți și: Lovitură devastatoare pentru Lidl, Kaufland, Carrefour și Profi: Ce se pregătește 

Am deschis unul dintre pateuri și la prima mușcătură am simțit un gust ciudat la brânza din interior. Evident, reacția mea a fost să rup pateul și să văd despre ce este vorba. În interior era nu plin, ci foarte plin de mucegai! Posibil să fi stat zile bune în spatele rafturilor, iar cei de acolo, posibil nefiind singurul, l-au ambalat și l-au pus la vânzare”, ne spune piteșteanul.

Potrivit informațiilor pe care ni le-a mai oferit, s-ar fi adresat unui șef de raion, iar reacția reprezentantului Auchan Bradu ar fi fost ”surprinzătoare”: ”Ne cerem scuze, probabil colegele mele l-au ambalat prea devreme, nu a apucat să se răcească”.

”Din poze se vede clar că pateul nu era făcut în ziua respectivă”, adaugă piteșteanul, care ne-a trimis și fotografii cu produsul și cu bonul fiscal aferent (click pe imagini pentru mărire):

Bărbatul ne precizează că banii i-au fost restituiți. ”Mi-au încercuit pe bon și mi-au dat contravaloarea produsului. La cel de-al doilea pateu nu m-am mai uitat, prima reacție atunci a fost să îl arunc (…) Când am desfăcut pateul de tot, credeți-mă, m-a scârbit, era o adunătură de mucegai!”

Piteșteanul a prezentat și pe pagina sa de socializare surpriza neplăcută pe care a avut-o, alte persoane relatând la postarea sa despre experiențe similare. Piteșteanul susține că intenționează să facă plângere la Oficiul pentru Protecția Consumatorilor.

Kaia 555×222
New Profesional Consult 570×90