pizzeria sapori  930 122

action

Un nou lanț de magazine intră în România!

Un nou lanț de magazine intră în România!

Citiți și: Kaufland cu NR. 3 din Pitești: Deschidere COLOSALĂ, acum!

Retailerul olandez Action, cunoscut pentru prețurile accesibile și varietatea largă de produse pentru casă, a făcut primul pas pentru extinderea pe piața din România.

Acesta a efectuat o majorare de capital de 10 milioane de lei (aproximativ două milioane de euro), conform datelor Economica.net.

Pregătind lansarea unei rețele de magazine care vor concura direct cu Pepco, TEDi și KIK.
Action, unul dintre cei mai de succes retaileri din Europa, a lansat și un portal în limba română pentru recrutarea de personal, orientat în special spre poziții de management.

În 2024, compania a deschis 119 noi magazine.

Ajungând la un total de 2.685 de locații în 12 țări.

Un nou lanț de magazine intră în România!

Cu vânzări anuale de 11,3 miliarde de euro și o cifră de afaceri în creștere, Action atrage săptămânal peste 17,3 milioane de clienți.

Magazinele Action oferă peste 6.000 de produse, dintre care 1.500 au prețuri sub un euro.

Iar prețul mediu este de 2,25 de euro.

Modelul de afaceri al retailerului se bazează pe volume mari de achiziții, costuri generale reduse și eficiență logistică.

Ceea ce permite menținerea unor prețuri mici.

Expansiunea în România marchează un nou capitol pentru lanțul de magazine olandez.

Care va concura pe piața locală cu Pepco, TEDi și alte magazine de profil.

Kaia 555×222
570×90 senatori-01 psd