Kaia 930 x 120

autostrada pitesti-sibiu

Uzina Dacia ,,urlă”! Pierderi imense! Dacă se continuă, este dezastru!

Uzina Dacia ,,urlă”! Pierderi imense! Dacă se continuă, este dezastru!

Citiți și: Dacia Bigster camuflată, apariție de senzație pe străzile din Pitești

Decizia constructorului autostrăzii Pitești – Sibiu de a închide circulația pe Valea Oltului timp de o lună a avut un impact semnificativ asupra activității Dacia.

Închiderea circulației în intervalul orar 6:00 – 20:00 a agravat dificultățile de transport pe teritoriul României.

Citiți și: Argeș/Accident foarte grav, cu un TIR, pe cel mai periculos drum

Compania a fost astfel obligată să găsească soluții de ocolire, fapt ce a generat costuri suplimentare.

Dacia, cel mai mare exportator al României, se bazează pe transportul rutier pentru a livra automobilele produse la Mioveni către dealerii din Europa.

Valea Oltului reprezenta deja o provocare majoră, camioanele Dacia parcurgând această rută cu dificultate.

Închiderea circulației a complicat și mai mult situația.

„Trimitem circa 600 de camioane săptămânal pe Valea Oltului, care acum sunt nevoite să ocolească, adăugând aproximativ două ore în plus pe drum. În plus, alte 150 de camioane pe săptămână trec pe podul de la Ruse, care și el este problematic”, a declarat Mihai Bordeanu, Managing Director al mărcii Dacia în regiunea Europa de Sud-Est și Country Head Romania pentru activitățile Dacia, potrivit profit.ro.

Costuri suplimentare pentru Dacia

O primă estimare arată costuri suplimentare de aproximativ 50.000 de euro pe săptămână pentru Dacia.

Uzina Dacia ,,urlă”! Pierderi imense! Dacă se continuă, este dezastru!

Acestea includ nu doar combustibilul, ci și alte cheltuieli asociate întârzierilor și rutelor ocolitoare.

„Avem un factor destabilizant în acest moment”, spune Bordeanu. Decizia de închidere a circulației a fost luată fără o notificare prealabilă către Dacia, ceea ce a lăsat compania nepregătită. „Nu ne-a anunțat nimeni din timp, am aflat atunci când a aflat toată lumea”, a adăugat el.

Deși situația este dificilă, Dacia nu intenționează să ia măsuri drastice, ci se va adapta noilor condiții. Bordeanu speră ca această situație să nu se prelungească peste cele 30 de zile anunțate de autorități, deoarece acest lucru ar avea consecințe grave pentru companie. „Ne adaptăm. Sperăm să nu se prelungească peste cele 30 de zile anunțate, altfel va fi un dezastru”, a concluzionat el.

Închiderea circulației pe Valea Oltului a creat provocări semnificative pentru Dacia, afectând atât costurile, cât și timpii de livrare.

Compania se adaptează noilor condiții, dar speră ca perioada de închidere să nu depășească cele 30 de zile anunțate pentru a evita un impact negativ major asupra operațiunilor sale.

Foto: Descriptiv

555 X 222 CAPRA
570×90 MAIA