- Publicat de: admin
- 26-10-2009, ora 9:21
- Diverse
A picat macaraua peste biroul lui Bogdan Ivan?
Pitesti. 26 octombrie 2009.
O macara, ale carei contragreutati s-au rupt, s-a prabusit in aceasta dimineata peste sediul Ministerului Transporturilor. Un autoturism a fost, de asemenea, avariat. Sper ca macaraua a cazut peste biroul lui Bogdan Ivan, iar masina avariata este al sau Lexus. Nu stiti care Bogdan Ivan? Mai intai, presedintele tineretului de la PDL Arges, consilier judetean. Apoi, cel care a stat ceva mai bine de o jumatate de an consilierul personal al lui Berceanu, la ministerul Transporturilor. O jumatate de an in care nimic nu s-a facut in Arges, in materie de drumuri nationale. Absolut nimic. Zero. Omul zice ca i-a luat nspe luni ca sa inteleaga ce si cum pe acolo…Cu ce se mananca. Dupa aceea, s-a mutat director la licitatii. I-o fi dat sfatul asta lui Berceanu…Nu stim. Dar stati linistiti, ca oricum nu apuca nici pe acolo sa inteleaga cu ce se mananca…Altfel, este bine sa scrie in CV-ul tau, acolo, ca ai fost director, sa inteleaga the stupid people ce smecher esti tu, ce relatii ai si, nu-i asa, ce mare profesionist esti. Atata doar, ca, si asta este si mai dureros pentru un politician tanar, ca lasa un zero absolut in urma. Nu a fost facut nici cel mai mic pas pentru ca drumul national, european, ma rog, macadamul nenorocit DN 73- Pitesti- Campulung, care leaga Pitestiul de Brasov, care tine Campulungul izolat, se deterioreaza din ce in ce mai mult. La Mihaesti, un podet de trei metri este lasat de izbeliste, de vreo doi-trei ani. Macar atat de ar fi facut…Dar nu. E de ajuns un zero. Numai ca in zona respectiva, pentru ca traficul este limitat la un singur sens de mers, chiar intr-o curba, accidentele se tin lant. Dar Ivan, nu-i asa, este preocupat de mareata si occidentala gara, in vreo trei variante pe hartie, dar in niciuna pe teren, de la Pitesti. Ca sa nu mai spun ca respectiva constructie ar urma sa puna la pamant o cladire de patrimoniu, chiar daca Ministerul lui Pleoasca- Paleologul nu a si incadrat-o oficial astfel. Si la ce dracu’ ne trebuie gara, cand trenurile nu au pe unde circula, sar de pe sine si, cu intarzieri de 3 ani in noua luni, nu au nici cu cine circula. Romanii prefera sa se inghesuie in maxi-taxi cu manele si miros intepator decat in trenuri. O, sigur, o sa-mi reproseze ca am uitat de sprijinul acordat pentru aprobarile care au permis amenajarea drumului Gavana- Trivale. Pai, bravo, al dracului sprijin! De ce era nevoie de sprijin? Trebuie sa faci lobby acum pentru orice aviz normal? Se vede treaba ca da, mi-ar spune si Pendiuc, care, din cauza unui aviz de la CFR, adica acea companie falimentara din curtea Transporturilor, nu poate da drumul la un proiect pe fonduri europene care s-ar concretiza prin pasarela care ar descongestiona traficul in zona Podul Viilor. Bogdanele, de ce nu te muti tu la Turism, cat inca mai e coana Lenuta pe acolo? A inceput camapania electorala, e toamna, sigur o sa mai aiba nevoie de cineva care sa ii cumpere o pereche de cizme la second- hand, sa mearga prin noroi la plebe, la cules de voturi! La Transporturi, oricum stai degeaba. De fapt…De fapt, regret ca nu a picat altceva peste sediul ministerului Transporturilor, poate scapam asa de un minister care nu produce nimic, de 20 de ani incoace. De fapt…20 de metri- taiat panglica, 20 de metri- taiat panglica… Ba nu, mai bine fara, ne va lauda FMI ca am reusit in sfarsit sa reducem cheltuielile care nu se justifica, la stat!
P.S. Bogdanele, nu-ti mai face, fratioare, reclama in Ghidul locatarului. E de porc, pe bune! Una ca nu le faci autostrazi prin baia de la apartament si garsoniera, a doua…ai vazut ce a patit domn’ primar cand nu au mai venit banutii de la Consiliul Local…