- Publicat de: admin
- 6-07-2009, ora 11:06
- Diverse
- Te conectezi mai bine cu audienţa ta;
- Comunici relevant;
- Îţi creşti vânzările;
- Tai din costuri fără a renunţa la obiective.
Cum tai din costuri fara a renunta la obiective
Eficienţa a fost întotdeuna un deziderat al companiilor. Cu atât mai mult în vremuri dificile, când maximizarea rezultatelor devine un factor decisiv în păstrarea stabiliţii companiilor pe pieţele reprezentative.
În consecinţă, în contextul în care bugetele alocate comunicării sunt substanţial reduse, maximizarea efectelor acţiunilor de marketing devine prioritară pentru păstrarea rezultatelor pe termen scurt, dar mai ales pentru securizarea strategiei pe termen lung a companiei.
Şi pentru că ideea de eficienţă este uşor de definit dar greu de exploatat, agenţiile Big Concept şi Marketing Concept Store organizează în data de 16 iulie, la Hotelul Victoria forul cu tema “Cum tai din costuri fără a renunţa la obiective”. Reprezentanţi din industria comunicării on şi offline, dar şi leaderi ai pieţei locale (auto, construcţii, bunuri de larg consum, retail, sănătate) îţi propun să afli CUM:
Forul este susţinut de Asociaţia Oamenilor de Afaceri din Argeş. Parteneri media: Orizont Economic Argeşean, Zile şi Nopti, Kiss FM, www.epitesti.ro, www.hellopitesti.ro
Big Concept este o agenţie specializată în: creaţie, strategie, identitate, branding, comunicare. Printre clienţii săi se număra: Centrul Comercial Jupiter City, PlastIna, Scărlătescu Law Office, Accasă, Dr. Fursec, etc.
Marketing Concept Store este o agenţie full service, care porneşte de la concepte creative şi combină arhitectura de eveniment cu marketingul, iar managementul de eveniment îl completează cu soluţii personalizate pentru fiecare client.