- Publicat de: Mihaela Grigorescu
- 30-05-2017, ora 16:33
- Administrativ
LICITAŢIE CU DEDICAŢIE LA CONSILIUL JUDEŢEAN?
Licitaţie cu dedicaţie la Consiliul Judeţean? Consiliul Judeţean a decis să achiziţioneze servicii de promovare în mass-media argeşeană prin organizarea unei licitaţii, termenul de depunere a ofertelor expirând ieri, 29 mai 2017. (Click pe imagine pentru mărire!):
Citiți și: Argeș. Reabilitare mult așteptată a unui drum județean!Este licitația cu dedicație? Pentru cine? Vrea preşedintele Consiliului Judeţean, Dan Manu, să pună cuiva pe tavă contractele grase de presă?
Potrivit datelor furnizate de Prefectura Argeş, în judeţ ar funcţiona în jur de 80 de entităţi media. Multe, puţine – este de discutat. De calitate, însă, sunt doar câteva.
Citiți și: Exclusiv/,,Sunt foarte supărată!… Mi-a spus-o drept în față!”În ceea ce priveşte licitaţia pentru serviciile de publicitate în mediul online, competiția ar fi, din câte se pare, cea mai acerbă, deoarece sunt foarte multe site-uri. Încă o dată spunem, de calitatea majorităţii lor se îndoiesc și cititorii, iar acest lucru se vede cu ochiul liber din numărul REAL de accesări, nu din cel PLĂTIT. (Click pe imagini pentru mărire!):
Conform Consiliului Judeţean, oferta câştigătoare va fi aceea a unei asocieri de trei site-uri, care, împreună, să aibă minimum 15.000 de vizitatori unici pe zi şi, individual, minimum 5.000 de vizitatori unici zilnic în ultimele trei luni. Doar două site-uri de ştiri din Argeş, dintre care unul este ePiteşti, întrunesc a doua condiţie. Restul sunt la ani lumină!
O altă cerinţă: site-urile să ofere conţinut de calitate. Şi această condiție este îndeplinită de ePitești. Informaţia pe care le-o oferim cititorilor noștri este diversificată şi, mai ales, atent verificată. Se fac periodic update-uri şi se optimizează site-ul.
În rest, oare cum ar da promovarea Consiliului Judeţean pe site-uri pe care primează tamponările sau cratiţele uitate pe foc de gospodinele captivate de serialele tv indiene şi turceşti?
Problema este că, aşa cum reiese din caietul de sarcini, încredinţarea contractelor se va face printr-o agenţie de publicitate. Cine are în Argeş o asemenea agenţie? Cum va fi făcută selecţia? De ce a fost nevoie de o astfel de procedură şi de o agenţie, când doar două site-uri au, fiecare, în ultimele trei luni peste 5.000 de vizitatori pe zi? Cine are de câştigat? Pentru că de pierdut, ştim cine: Consiliul Judeţean și, mai ales, argeșenii interesați să fie bine și corect informați.
Vom urmări subiectul.