930 x122 grota rece

podul viilor

Pitești: Ce s-a întâmplat cu propunerea care schimba circulația de la Podul Viilor

Pitești: Ce s-a întâmplat cu propunerea care schimba circulația de la Podul Viilor

Citiți și: Piteștiul, sub asediu! Șoferii, la limita răbdării! „Ne luăm elicopter!”

Update. 06 iulie 2022.

Propunerea a primit vot negativ din partea Comisiei de Circulație, circulația în zona respectivă rămânănd ca și până acum.

Citiți și: Amenzi și puncte de penalizare pentru șoferii care fac asta!

Știrea inițială 04 iulie 2022 Pitești: Schimbare în trafic la Podul Viilor!

Propunerea a venit de la un locuitor al orașului Pitești, pentru a fi analizată de Comisia de Circulație.

Este vorba despre zona de la Autostrada A1 (centură ocolitoare) până la Podul Viilor și chiar dincolo de acesta.

Astfel, una dintre propunerile de pe agenda Comisiei de Circulație a municipiului programată săptămâna aceasta este amplasarea de stâlpișori care să formeze un perimetru la triunghiul de spațiu verde din zona coborârii de pe autostrada A1 de la Podul Viilor pentru a ușura încadrarea în intersecție a autovehiculelor.

Decizia finală se va lua în cadrul ședinței.

555 X 222 POSADA 2

Comentarii

20 de comentarii

  • Ionescu spune:

    Pârț!!! Asta e shimbare importantă???!!! Halal!!! Frigiderul plin cu carne la toți factorii de decizie!!! INCOMPETENȚI!!!

  • Un cetățean european spune:

    Bun

  • Edi spune:

    Multa friptura si de la mine ptr această comisie.
    Se va crea un haos de nedescris ptr ca nu iti permite infrastructura ptr această idee. Ar trebui o banda dedicată care sa fie formată inca cu 500m-1 km înainte de a vira la dreapta către autostrada.Traficul este infernal dimineata si cred ca se va crea un mare haos.
    Dacă tot le trimit multa friptura acestei comisii, le sugerez sa meargă în țările civilizate din Europa si sa studieze modul în care sunt amenajate străzile, cu benzi dedicate separate de borduri, străzi semnalizate prin marcaje în asa fel încât, traficul sa fie cat mai OK!

  • Costi spune:

    Sunt 3 benzi acolo, se poate face!

  • Zugfill spune:

    Subscriu Edi si Ionescu

  • Ion Gheorghe spune:

    Pe acea banda se mai circula chiar daca era linie continuă,asa se ma strange de gât intersectia ,că oricum nu ar ajuta cu nimic acea incadrare spre autostrada .
    Castigă doar firma de montat stalpisori pierde comunitatea cu timp in trafic,nervi si poluare suplimentara dar daca e de pus stalpisori ar pune oriunde.

  • Adrian spune:

    Si voi astia …competenti nascuti, care ”umpleti frigiderele altora cu multa carne”, in afara de inspiratia ”de afara”, care din pacate la noi nu prea se poate aplica decat prin construirea de alte sosele…etc….mai puteti ajuta cu ceva??? daca nu…lasati-va dracu’ si treceti la munca!

  • Ionuț spune:

    Greșită propunere,în loc să se circule pe 3 benzi și să se pună indicator cu Stop la cei care coboară de pe autostrada că să nu mai forțeze traversarea intersecție, mai ales cei cu TIR- urî, pentru că prioritară este axa Mărăcineni – Pitești.

  • Nechita Marius spune:

    Banda, in cauza, mai detensiona gatuirea atator benzi care se stranng sub pod, nu va face decat sa aglomereze si mai mult zona. Solutiile cred ca raman: semaforizarea cu sisteme inteligente (adaptabile la tragic) , sau, un al doilea pod peste Arges (cum s-ar fi dorit de atata vreme). Sper sa auda cine are urechi de auzit !

  • Cris spune:

    Mare propunere !Și specialiștii care o vor analiza și mai specialiști…Or fi fostii studenti ai spagarului de Tabacu (de la Univ Pitești),lăudat prin media sovietică din Arges!
    Pe spațiul ăla putea stationa la o adica o mașină cu probleme,una de intervenții,una oprită de Poliție pt control,etc.Ca era forțată linia continua de demarcație ca sa apuce cat mai multi sa intre in zona aia ,e tot din cauza că a fost foarte prost gândită joncțiunea cu autostrada de la inceput.Acolo era absolut necesară subtraversare din direcția Mioveni cu ieșire direct pe o bandă de pe pod !Asta e fluxul principal agaricilor…Asadar necesita ceva dedicat,fluent !Așa e când banii de investiții ajung pe moșiile unora precum baronii sau mai bine zis oligarhii PSD !Și mai ales când se ocupa de investirea banului public unii cu titluri și examene furate !Daca nu-i ducea mintea să treacă un examen(nu am pretenția să inoveze real ,nu copiind din reviste occidentale) cum sa vă facă ba vouă drumuri doctoranzii lu peste…Pai pe vremea lui ceașcă nu ajungeau toți activiștii ce mâncau c***t sovietic șefi și mari universitari cu câteva clase și texte copiate ?Așa cum au construit părinții lor comunismul construiesc și ei sclavagismul,asta ,am vrut sa zic „capitalismul” original….Vai de neamul asta de prefăcuți și mincinoși !Va furați căciula și vă credeți apoi niste domni doar pt ca dati bine in poza cu ea….Facem pariu că în spate e un neica nimeni care e doar de semnătură dar ideea e a unora din sistem care nu mai știu cum să sifoneze ceva?(ca și panseluțele de 20 de ori mai scumpe ca în piata,așa vor și stâlpișorii ăștia,cu licitații trucate,etc;sa fie stâlpișori cu moț maro ,pe care numai firma X poate să-i furnizeze ,la numai 5000€ bucata…)

  • Popa spune:

    Nu cred ca este o idee buna!

  • Costel spune:

    Idioților, lăsați 3 benzi. La ce blochezi o banda, ca să faci haos? Banda aia ajuta la orele de varf când se fac cozi pana la blocurile de la maracineni, sa fie mai cursiva circulația. Imaginați-vă ce înseamnă să blochezi o banda, cu traficul de la maracineni plus ce vine de la stefanesti.

  • Andrei spune:

    Din punctul meu de vedere ar trebuii sa discute cu oameni competenți pt a găsi soluții care sa fluidizeze cu adevărat traficul.
    Din punctul meu de vedere, o idee ar fi o coborâre făcută pe piloni pana în cea existenta care sa dea după stația Petrom pt cei care se duc cu tirurile sau mașini mai mici către Maracineni etc.
    Iar cea de coborâre sa fie pt cei care se duc către Pitesti și Ștefănești.

  • Andrei Cernea spune:

    Cand esti prost, trebuie sa confirmi. ––- Baietii „destepti”, gen TOFON – pe care il sustin :-), care ne demostreaza pe zi ce trece ca „inteligenta” si responsabilitatea nu nimic in comun, vor sa faca de fapt urmatoarea ingnerie : –––->> In zona intersectiei de sub pasarela ( autostrada ) , vom circula pe o singura banda catre PITESTI, pentru ca banda 1 va fi rezevata sa se intre si sa se iasa de pe Autostada, iar banda 3 face stanga spre Stefanesti; Asadar, 3 benzi de circulatie dinspre Maracineni ( atat are intersectia la intrare) + 3 benzi dinspre Stefanesti, trebuie sa se inghesoaie pe o singura banda catre Pitesti; 6 benzi intra in una; Probabil ca la istetii de la Comisia de Circulatie si durere in spate ( ca sa nu zic altceva) , matematica nu e o stiinta egala, si probabil 6 = 1 . Bine gandit; Ca sa parafrazez in termeni mai populari, e ca si cum ai trimite un negru la o virgina sa se imprieteneasca. Dureros !

  • Iulian spune:

    Poate fi o soluție dar pe termen scurt,totodată pentru fluidizare redirecționarea către întrarea în Pitești zona sfârșit A1 – spre strada depozitelor-Pitești – /sau după caz, trec baraj-pe ruta Budeasa mica-Mioveni-Câmpulung – Brașov auto ce depășesc 3,5to

  • Dorin spune:

    O idee foarte „proastă” părerea mea, se va aglomera mai mult, pe o singură bandă va circula, zona Maracineni și Stefanesti, nu știu de unde vin aceste „ideei”, de a aglomera acest oraș, sufocat de „ideei”!

  • Cotorogea Vergil spune:

    Inca de la inaugurare, intersectia a fost foarte aglomerata. Banda mai fluidizeaza traficul cel putin in orele de varf.
    Decat sa se instaleze niste stalpisori care vor fi loviti, de ce nu se extinde spatiul verde, ca si asa in Pitesti spatiile verzi sunt atat de ,,multe” incat abia se mai vad printre blocuri si centre de afaceri.
    Toate aceste ,,bricolaje” si super idei de fluidizari, au tinut cont de fluxurile de masini care vor creste odata cu Autostrada Pitesti-Sibiu si drumul expres Pitesti-Craiova. Cei din Comisia de circulatie au permise de circulatie si poate mai si circula prin zona respectiva?
    Oare cand vom vedea in Pitesti inca un pod (sau doua) adevarat peste Arges, care sa tina cont de impactul cresterii traficului auto, asa cum au toate orasele care se respecta?

  • . spune:

    Proastă idee. Stiu ca este greu sa cobori de pe A1 si sa megi la Stefanesti sau Mioveni, dar ai sensul giratoriu Ramada la câteva sute de metri.

  • Andrei spune:

    Pai tocmai asta NU trebuia facut. Acolo e nevoie sa faca banda de circulatie mizeria aia de marcaj, ca sa se fluidizeze intrarea in oras. Sunt curios daca cel care a facut propunerea cu stalpisorii a venit vreodata dinspre mall/Stefanesti/Maracineni la ora de varf de a putut sa emita o asemenea propunere.

  • pieton cu trotineta spune:

    Mai baieti, dar daca sta politia acolo si-i amendeaza pe toti cei care calca marcajul? Marcajul acela nu poate fi calcat, este cu linie continua. Stiati ca liniile continue nu pot fi calcate?
    Si nu inteleg de ce sunt nemultumiti cei ce vin de la Maracineni. Oare ei stiu ca vin si de pe autostrada catre Stefanesti sau Maracineni si nu prea au sanse sa se incadreze?
    Realitatea este crunta pentru toti cei ce trec pe acolo, indiferent de traseu, mai ales in orele de varf.

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

EcoMoto 570×90