- Publicat de: ePitești
- 31-10-2019, ora 14:17
- Administrativ
PREȘEDINȚII ȘI ADMINISTRATORII DE BLOC DIN MIOVENI, BĂGAȚI ÎN ȘEDINȚĂ
Luni, 4 noiembrie 2019, de la ora 17, în sala de ședințe a Primăriei Mioveni va avea loc o întâlnire informativă cu preşedinţii şi administratorii asociaţiilor de proprietari/locatari din oraș.
Citiți și: Atenție! Amenzi usturătoare la bloc de sărbători!Printre subiectele aflate pe ordinea de zi se numără Ordonanța nr. 21/27.08.2019 referitoare la modificarea termenului prevăzut pentru obținerea certificatului de pregătire profesională.
Un alt subiect va fi prezentarea situației financiare a asociațiilor de proprietari/locatari, mai exact a debitelor restante ale acestora la furnizorul SC Servicii Edilitare Mioveni SRL.
Citiți și: Reguli șocante impuse la bloc! Ce restricții îi revoltă pe locatariDe asemenea, vor fi discutate și alte probleme legate de activitatea asociațiilor.
Președinții și administratorii asociațiilor de proprietari/locatari sunt invitați de Primăria Mioveni să participe la această ședință și să prezinte problemele pe care le au ori diverse sesizări din partea cetățenilor pe care îi reprezintă.