- Publicat de: Mădălina Nedelcu
- 23-05-2024, ora 9:48
- Știri, Știri
Alertă de fraudă la una dintre cele mai mari companii de telefonie! Clienți în pericol
Alertă de fraudă la una dintre cele mai mari companii de telefonie! Clienți în pericol
Citiți și: Atenție! Campanie de fraudă prin apeluri telefonice!În contextul înmulțirii fraudelor în România, clienții RCS RDS trebuie să respecte o serie de reguli obligatorii pentru a evita să devină victime ale hackerilor.
Digi RCS RDS a emis recent o avertizare cu privire la o nouă schemă frauduloasă care vizează clienții prin intermediul email-urilor false, scrie dailybusiness.ro.
Citiți și: Sute de mii de dolari falși în băncile din RomâniaÎncepând cu data de 15 mai 2024, Digi RCS RDS a înregistrat mai multe tentative de conectare frauduloasă prin adrese de email false, pretinzând că ar fi din partea Digi România.
Hoții utilizează adresa de email info@digi-ro.com, care nu este domeniul oficial al companiei.
Domeniul oficial al Digi România este digi.ro, iar compania nu își asumă responsabilitatea pentru alte domenii similare.
Alertă de fraudă la una dintre cele mai mari companii de telefonie! Clienți în pericol
Recomandările companiei pentru clienți
Pentru a preveni și a proteja clienții împotriva acestor tentative de fraudă, Digi RCS RDS recomandă:
– Nu răspundeți la mesajele provenite de la adresa info@digi-ro.com și nu oferiți date personale.
– Verificați întotdeauna sursa mesajului pentru a asigura autenticitatea sa.
– Nu dezvăluiți date personale prin email sau apeluri telefonice nesolicitate.
Pentru a reduce riscul de a deveni victima fraudelor online, clienții RCS RDS trebuie să respecte următoarele reguli:
– Nu furnizați date sensibile (personale, de autentificare sau bancare) prin email sau link-uri atașate.
– Verificați autenticitatea email-urilor primite de la companii sau instituții folosind un canal de comunicare separat, mai ales dacă se solicită date sensibile.
– Raportați imediat email-urile suspecte către organizația impersonată pentru a alerta rapid cu privire la activitățile frauduloase.
– Dacă ați furnizat date sensibile, contactați imediat banca și, în caz de fraudă, depuneți o plângere la Poliție (fizic sau la petitii@politiaromana.ro) și notificați DNSC (telefon 1911 sau alerts@dnsc.ro).
– Împărtășiți aceste avertismente și altor utilizatori pentru a reduce șansele de succes ale unor astfel de tentative de fraudă.
ompania depune toate eforturile necesare pentru a preveni și a proteja clienții împotriva tentativelor de fraudă.
,,Securitatea ta reprezintă o prioritate pentru noi și te asigurăm pe această cale că depunem toate eforturile pentru a preveni și a te proteja împotriva tentativelor de fraudă!”, a informat Digi RCS RDS.
Foto: Descriptiv/start-up.ro