Kaia 930 x 120

apa canal

Apă Canal, anunț important pentru toți abonații! Se întâmplă de la 1 august

Apă Canal, anunț important pentru toți abonații! Se întâmplă de la 1 august

Citiți și: Finalizare contract de lucrări CL5.3 Reabilitarea și extinderea rețelelor de alimentare cu apă și canalizare în Municipiul Pitești – Zona SUD

Societatea Apă Canal 2000 S.A. informează toți clienții că pot apela serviciul Call Center la numărul unic 0248 233 237 pentru a afla informații despre valoarea facturilor neachitate.

Acest serviciu este disponibil începând cu data de 01.08.2024.

Citiți și: Avarie majoră! McDonald’s și Vel Pitar, afectate

Interogarea soldului se poate obține rapid.

Singura condiție este cunoaşterea codului de client format din 5 cifre.

Apă Canal, anunț important pentru toți abonații! Se întâmplă de la 1 august

Informația se regăseşte pe factura fiscală emisă de operator.

O altă facilitate disponibilă prin aplicația de Call Center, pe care Apă Canal 2000 SA o va implementa începând cu data de 01.08.2024, este notificarea prin SMS a clienților care înregistrează debite restante cu o vechime mai mare de 45 zile.

,,Prin aceste servicii, ne dorim să preîntâmpinăm situația neplacută cu care s-ar putea confrunta un client restanțier, respectiv sistarea furnizării utilităților.

Pentru comunicarea SMS-urilor, operatorul va utiliza numărul de telefon pus la dispoziție de client la data încheierii contractului sau pe parcursul derulării acestuia. Înainte de primirea primei notificări prin SMS, clienții vor primi un mesaj de întâmpinare, în urma căruia există şi posibilitatea de dezabonare, prin apelarea numărului unic de Call Center 0248 223 237. Pe această cale rugăm toți destinatarii mesajului, care nu sunt clienții societăţii noastre, să ne înștiințeze în acest sens prin una din următoarele modalități:

  • prin numărul de telefon de Call Center (0248 233 237)
  • pe adresa de e-mail: contact@apa-canal2000.ro
  • pe numărul de telefon de WhatsApp 0745 156 521
  • la sediile societăţii Apă Canal 2000.

Pentru implementarea cu succes a acestei modalități de înştiințare, societatea Apă Canal 2000 SA face apel la utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare, să-și actualizeze datele de contact (număr de telefon și adresă de e-mail), pentru gestionarea eficientă a relației client-furnizor.

Actualizarea datelor se poate face urmând una din căile de comunicare menționate mai sus.”, se arată în comunicat.

Puteți adăuga comentarii la acest articol pe pagina de Facebook, AICI.

Foto: Descriptiv

555×222  MAIA
570 X 90 CAPRA 3