- Publicat de: Ionela Iordachita
- 11-10-2022, ora 13:19
- Știri
Argeș: Burse de performantă pentru copiii nevoiași, orfani sau cu deficiențe
Lansat în anul 2021 de Fundația Groupe Renault România și Dacia, programul Bursele de educație „Constantin Stroe” a ajuns la cea de-a doua ediție.
Citiți și: Intră banii pe 20 octombrie! Persoanele care primesc 450 de lei pe lunăAvând ca obiectiv principal susținerea performanței școlare a copiilor cu rezultate bune la învățătură, din familii cu posibilități materiale limitate, orfani sau cu deficiențe, programul din acest an se va derula în parteneriat cu Inspectoratul Școlar Județean Argeș.
Dacă în cadrul ediției anterioare au fost alocate 10 Burse de Performanță, de care au beneficiat elevi și studenți performanți din diferite orașe ale României, pentru anul școlar 2022 – 2023 este prevăzută susținerea a 15 copii din județul Argeș.
Citiți și: Atenție! Mâine vin banii!Ei vor fi selectați din rândurile elevilor de clasa a IX-a, care au fost beneficiari ai burselor de ajutor social în anul școlar anterior.
„Ne bucurăm să lansăm această a doua ediție a Burselor de educație „Constantin Stroe”, având drept partener Inspectoratul Școlar Județean Argeș.
Prin demersul din acest an vom putea susține parcursul educațional a unor elevi aflați la începutul ciclului de învățământ liceal, copii cu rezultate școlare bune dar cu posibilități materiale reduse.
Ne dorim să le oferim acestor elevi posibilitatea de a se concentra asupra studiilor și îmbunătățirii performanței lor școlare, fără grija unor cheltuieli pe care familiile lor nu le-ar putea acoperi”, a declarat Mihai Bordeanu, Director General Automobile Dacia.
„Lucrurile bune se întâmplă cu oameni buni”, sintetizează Tudosoiu Dumitru, Inspector General Școlar al Inspectoratului Școlar Județean Argeș.
Procesul de selecție al elevilor are loc în perioada 10-17 octombrie, iar beneficiarii vor fi anunțați imediat după finalizarea etapei de selecție.
Mai multe informații despre proiect pe www.kilometrulbine.ro și www.isjarges.ro.
Foto descriptiv