- Publicat de: ePitești
- 21-07-2024, ora 13:54
- Editorial, Știri, Știri
Banca: „Putem să înregistrăm apelul?” Eu: „Da, dar eu pot?” Răspuns șocant!
Banca: „Putem să înregistrăm apelul?” Eu: „Da, dar eu pot?” Răspuns șocant sau marea ipocrizie a unei mari bănci din România.
Citiți și: ANAF taxează dur acești români: Amenzi mari pentru cei ce nu plătescAm fost șocat și profund dezamăgit după o discuție recentă cu un reprezentant al uneia dintre cele mai mari bănci din România.
Ca majoritatea oamenilor, am un cont bancar și un card asociat.
Citiți și: Alertă pentru clienții băncilor! Ce se întâmplă cu banii din conturiDin când în când, sunt sunat de reprezentanții băncii pentru diverse verificări și actualizări de date.
Dar ce am pățit recent este o dovadă clară a ipocriziei și lipsei de respect față de clienți.
Totul a început cu un robot care m-a informat că voi fi preluat de un reprezentant al băncii și mi-a cerut consimțământul pentru a continua convorbirea.
Am acceptat, fără să bănuiesc că urmează să fiu martor la o scenă absurdă.
Am fost preluat de o doamnă care m-a întrebat dacă sunt de acord cu înregistrarea apelului.
Am răspuns afirmativ, dar am cerut politicos și mai mult în glumă să înregistrez și eu conversația, considerând că este un drept echitabil.
În mod incredibil, când am făcut această solicitare, doamna s-a blocat complet.
Am crezut că a căzut linia!
Banca: „Putem să înregistrăm apelul?” Eu: „Da, dar eu pot?” Răspuns șocant!
După câteva secunde de tăcere, am întrebat dacă mai este acolo.
Cu o voce nervoasă, mi-a spus că nu îmi dă voie să o înregistrez.
Nu-mi venea să cred ce aud! Crezând că voi face o glumă am ajuns să realizez ceva ce eu consider extrem de grav.
Am repetat cererea, dar răspunsul a fost același: NU am voie să o înregistrez.
Serios?
Un reprezentant al bancii mă sună, îmi cere consimțământul pentru înregistrare, iar când solicit același lucru, sunt refuzat fără nicio explicație?
Este o ipocrizie crasă și o dovadă clară a dublului standard practicat de această instituție!
Am întrebat de ce nu este de acord, dar doamna nu a oferit niciun motiv rezonabil.
În fața acestei situații absurde, am încheiat discuția.
Nu aveam de gând să continui o conversație în care regulile sunt aplicate doar în favoarea lor.
Această experiență m-a lăsat cu un gust extrem de amar.
Este inacceptabil ca o bancă de prestigiu să trateze clienții cu asemenea lipsă de respect și transparență.
Să ceri consimțământul clienților pentru înregistrare, dar să refuzi aceeași cerere, este un abuz de putere și o dovadă de dispreț total față de client.
Acest episod evidențiază cât de unilaterale sunt unele instituții financiare.
Dacă nici măcar nu putem avea o conversație corectă și echitabilă, cum putem avea încredere că ne gestionează corect banii?
Rămân cu o dezamăgire profundă și cu întrebarea: în cine putem avea încredere dacă băncile mari din România își bat joc de clienți în acest mod?
Foto: descriptiv