930×122 POSADA 5

mancare

mancare

5 MITURI FALSE DESPRE MÂNCARE ÎNVĂȚATE DE LA BUNICI ȘI PĂRINȚI

Cu toţii am primit sfaturi în copilărie legat de ce ar fi bine şi ce nu să mâncăm, cum să mâncăm şi cât, sfaturi pe care noi ni le-am însuşit şi chiar le-am format ca şi obiceiuri. Haideți să vedem care sunt ideile despre hrană pe care părinţii sau bunicii ni le-au spus şi care este, de fapt, adevărul despre ele.

Citiți și: Sute de argeșeni au ajuns la spital după masa de Paște

1.Trei mese principale fără să mănânci nimic între ele!

De fapt, gustările între mese pot fi sănătoase, atât timp cât le alegi înţelept. Îţi menţin zahărul din sânge la niveluri optime şi te ajută să mănânci mai puţin la următoarea masă. Dieteticianul Constance Brown-Riggs afirmă că o regulă generală este aceea să nu lași să treacă mai mult de 4 ore fără să mănânci ceva. Gustări sănătoase pot fi alcătuite din iaurt degresat, nuci, fructe sau legume cu sos natural, astfel încât să nu depăşească 100-200 de calorii.

Citiți și: (VIDEO) TREI IZOLAȚI LA DOMICILIU, DISPERAȚI CĂ NU MAI AU HRANĂ, PASAȚI ÎNTRE PRIMĂRIA PITEȘTI ȘI DSP ARGEȘ

2.Termină de mâncat tot din farfurie!

Ei bine, acest sfat nu este unul tocmai bun. A termina tot din farfurie înseamnă de multe ori a fi mai mult decât sătul, ceea ce nu este deloc sănătos. Nutriţioniştii recomandă să te ridici de la masă pe jumătate sătul şi nicidecum cu burta plină. Ca un sfat, pe măsură ce mănânci analizează cum te simţi. Te simţi sătul? Simţi că ai mânca tot ce este în farfurie? Fii atent când mănânci! Mâncarea este tentantă, farfuriile sunt imense şi, nu de puține ori, ai vrea să mănânci doar din teama de a nu „pierde” mâncarea. Dacă eşti la restaurant şi sunt porţii mari, cere să ţi se aducă doar jumătate de porție, iar cealaltă să ţi-o pună la pachet.

3.Nu mânca înainte să faci sport!

Nu ar fi bine să mănânci şi apoi imediat să mergi să faci sport, dar să mănânci puţin cu aproximativ 30-60 de minute înainte să faci exerciţii îţi poate maximiza antrenamentul. Alege o gustare de 100-300 de calorii, cum ar fi un iaurt cu câteva seminţe, o felie de toast cu unt de arahide sau un baton de granola.

4.Grăbeşte-te!

Nu-i aşa că părinții ţi-au zis să te grăbeşti să mănânci pentru că altfel întârzii la şcoală? Dacă mănânci în grabă, însă, s-ar putea să uiţi că deja te-ai săturat. Se spune că 20 de minute îi ia creierului ca să înregistreze faptul că te-ai săturat, spune Brown Riggs. Dacă mănânci foarte repede, s-ar putea să cedezi după 20 de minute și să mănânci foarte mult, iar apoi te vei simţi umflat. Ia mici pauze, astfel încât să poţi pune tacâmurile jos.

5.Meriţi desert azi!

De cele mai multe ori, suntem obişnuiţi să folosim mâncarea drept recompensă, iar uneori, deşi suntem sătui, mâncăm fiindcă ştim că am făcut un lucru bun şi că merităm o răsplată. Cel puţin aşa am fost învăţaţi de părinţi şi bunici când eram copii. Este minunat să ne oferim recompense, dar cel mai bine ar fi să ne oferim recompense fără mâncare, cum ar fi un film bun, timp petrecut cu prietenii sau un masaj. Vei realiza că nu trebuie să mănânci neapărat doar fiindcă meriţi ceva. Caută, așadar, cele mai bune soluţii pentru tine dintre cele prezentate mai sus! Succes! Pentru mai multe sfaturi de sănătate, îngrijire şi frumuseţe, intră pe www.siluetamea.ro!

New Profesional Consult-555×222

Comentarii

570 X 90 POSADA 3