„O venit căldura și am vrut să mai stau pe afară… am învățat așa, când am mai avut chef” – această frază scoate în evidență o atitudine neglijentă față de studiu și lipsa unui program de învățare consistent.
„Cireșarii erau persoanele care acum, în iunie, și pââână în august, culegeau muuulte cireșe.”- exemplul este plin de greșeli de scriere și o interpretare naivă a romanului.
Asocieri neadecvate între „Cireșarii” și alte volume, cum ar fi Biblia sau filmele Indiana Jones, arată o înțelegere superficială a textului literar.
„O figură de stil este fâlfâitul. Pentru că e un stil anume de a se deplasa…” – demonstrează o neînțelegere a conceptului de figură de stil.
Oficial! Vom plăti mai mult la factura de gaze!
„Foc este verb. Vine de la ‘dai foc’, deci modul prezent” – arată o lipsă de cunoștințe gramaticale de bază.
”A avea bani, nu a nu avea!” – reprezintă o tentativă eșuată de a construi un enunț corect.
Cutremur în miez de noapte!
Evaluările oferă, astfel, nu doar o oglindă a nevoilor și provocărilor din sistemul educațional, ci și o oportunitate pentru îmbunătățire și inovație în predare și învățare.
Învățământul românesc între umor și realitate
Sursa: Pro TV