curier

Client: „FAN Courier, avize lăsate în bătaia vântului și curieri aroganți”

Teoretic, o comandă livrată prin curier ajunge mult mai repede decât dacă ar fi trimisă prin poștă, spre exemplu. Practic, depinde, atât de firma de curierat, cât și de angajatul care livrează coletul. De cele mai multe ori, cumpărătorii sunt la mâna curierului.

Clienții care cer ca, pe banii lor, să nu fie puși pe drumuri în căutarea coletului au început, mai nou, să se lovească de aroganța curierilor sau, în unele situații, de lipsa totală de organizare a unor astfel de firme. Uite coletul, nu e coletul, e o situație destul de întâlnită atunci când suni la firma de curierat în căutarea unor răspunsuri. „Comanda a venit, dar nu știm unde este! (…)”, este răspunsul aberant pe care un piteștean l-a primit, zilele trecute, din partea firmei Sameday. Subiectul pe larg: AICI – Bătaie de joc din partea Sameday! Piteștean pus pe drumuri și obligat să facă munca curierilor.

În urma acestui articol realizat de publicația noastră, mai mulți oameni și-au strigat nemulțumirea față de serviciile de curierat, servicii indispensabile în zilele noastre.

CURIERUL NOSTRU, STĂPÂNUL NOSTRU

Un cititor ePitesti.ro ne-a scris pe pagina de facebook a publicației noastre despre modul în care curierul care trebuia să-i livreze coletul a avut o atitudine arogantă și un comportament zeflemist la adresa sa, pe principiul invers, dar destul de întâlnit: curierul nostru, stăpânul nostru.

În cazul fericit, în ziua livrării, curierii te sună înainte pentru a te întreba dacă poți fi găsit acasă sau pentru a-ți transmite, cu aproximație, ora livrării. În cazul nefericit, și tot mai întâlnit, curierii te sună când sunt în fața ușii și sunt iritați când le spui că nu ești acasă, pentru că, evident, n-ai știut că vin.

De o astfel de situație a avut parte și cititorul care ne-a scris, cu unul dintre angajații FAN Courier. Un aviz lăsat în bătaia vântului, pe geamul ușii de la intrarea în bloc, l-a făcut pe cititor să-și dea seama că, pentru a doua oară într-o săptămână, curierul a venit când nu era nimeni acasă. Dacă clientul nu avea puțin noroc, norocul de a găsi avizul în locul lăsat de curier, acesta putea să aștepte în continuare, mult și bine, pachetul.

„ÎNCĂ UNU CARE MĂ DĂ AFARĂ. IA, SĂ TE VĂD!”

Văzându-se pus din nou în aceiași împrejurare, clientul a sunat la numărul curierului pentru a încerca să rezolve cumva situația. În schimb, acesta s-a lovit ca de un zid de atitudinea arogantă a angajatului FAN Courier.

Atenționându-l că va face toate demersurile necesare pentru ca atitudinea lui să nu rămână nepedepsită, curierul i-a răspuns pe același ton impertinent: „Încă unu care mă dă afară. Ia, să te văd!”

Luând legătura cu superiorii angajatului cu pricina, clientul nu a reușit să rezolve nimic cu privire la atitudinea pe care a fost nevoit să o suporte.

Vă reamintim și dvs. că ne puteți trimite informații sau imagini care pot deveni o știre pe pagina de facebook ePitesti.ro, la adresa de e-mail [email protected] și pe WhatsApp la numărul de telefon 0774 587 441.

Sursă foto principal: noobz.ro

[555x222px]Destinatia_Ideala_Toamna_ePitesti

Comentarii

6 comentarii

  • Smeureanu spune:

    Firma Someday este ,,de departe”, cea mai proasta firma de curierat. Am așteptat toată ziua respectiva in care mă anunțaseră printr-un sms,ca îmi vor livra coletul.Curierul a ajuns la mine,dupa ora 20.00, cu halena alcoolica,incurcat in multe alte colete pe care le avea la el. Desi este pandemie și avem reguli clare, curierul nu poarta masca sau in cel mai fericit caz, doar peste gura.Lipsa măștii sau purtarea ei incorecta e o practica pe care am constatat-o la toate firmele de curierat.

  • Mariana Zaharia spune:

    Confirm. Am avut un colet pe care curierul nu mi l-a lasat pentru ca nu a vrut sa urce, am coborat eu si am avut un schimb de replici. A plecat cu tot cu pachetul meu si m-a lasat in spatele blocului. Am facut o reclamatie la conducerea firmei si mi s-a spus ca sunt obositi si stresati. De atunci, ii ocolesc. Daca e comanda care poate fi livrata doar prin ei, renunt la comanda.

  • Alex spune:

    Eu am inceput sa evit serviciile lor tocmai din cauza lipsei de profesionalism. Am avut colete pierdute, colete care mi-au venit pe bucati, colete sparte, am fost pus pe drumuri aiurea (sms sa ma prezint la sediu pana in ora 19 iar la ora 18:05 era deja inchis). 80% din trimiterile prin fan courier au avut probleme in cazul meu. Au un telefon la care nu raspunde nimeni si ti se inchide in nas dupa 30min de asteptare. Daca ti se raspunde e fix degeaba. Singura solutie care am vazut ca merge sa plangere catre magazinul online care aparent e luat in seama cand face plangere firmei de curierat. O bataie de joc.

  • Anonim spune:

    Fan curier Pitesti – este sub contract cu firma mama din București. Sunând la Pitești nu prea rezolvați nimic. Sunând la București la Fan curier exista o posibilitate.
    In principal nu plătiți inainte produsul de a fii livrat ( nu cum recomanda toti – nu plătiți cash ca luați virusul. Dacă vine curierul plătiți dacă nu .. mai comandați / banii sunt la dv.

  • Nicoleta spune:

    Toți angajații Fan Curier sunt lipsiți de respect. Nu suna sa anunțe când vine coletul, nu răspunde nimeni la telefon când suni sa întrebi de colet, te duci la sediu nu știu de el iar dacă îl găsesc ți – l dau terfelit chiar dacă pe el scrie fragil. Eu una am renunțat la colaborarea cu anumite firme care au ca firma de expediere Fan Curier…

  • Ciprian spune:

    Am pățit și eu cu FAN Curier Curtea de Arges.
    Am trimis un colet și după 3 zile am fost la sediul din Curtea de Arges sa întreb ce sa întâmplat de nu mai ajunge la destinatar,am întrebat unde se afla coletul. O angajata mai in vârsta a încercat sa trimită un email la București sa întrebe ce sa întâmplat iar alta mai tinerica și aroganta îmi spune “uite doamne coletul e in București dar nu știu nimic altceva”.
    Coletul trebuia sa ajungă la Constanța de obicei in maxim 2-3 zile ajungea. Am sunat la numerele lor de la București și nimeni nu știa nimic a 4 zi la fel nimeni nu știa nimic și de fiecare data când sunam îmi spunea sa astept ca îmi face legătura cu un superior sa ma lămurească dar apelul se închidea de fiecare data. Într-un final a ajuns și coletul după 2 săptămâni in care nimeni nu a știut unde e sau ce sa întâmplat.


Dacă vrei publicitate pe ePitesti.ro trimite mesaj la 0774 587 441 sau un email la [email protected] și te contactăm noi.

Trimite-ne știrea ta pe whatsapp la
0774 587 441