Kaia 930 x 120

curier

Client: „FAN Courier, avize lăsate în bătaia vântului și curieri aroganți”

Teoretic, o comandă livrată prin curier ajunge mult mai repede decât dacă ar fi trimisă prin poștă, spre exemplu. Practic, depinde, atât de firma de curierat, cât și de angajatul care livrează coletul. De cele mai multe ori, cumpărătorii sunt la mâna curierului.

Citiți și: Reciclarea a evoluat: Cum returnezi ambalajele cu garanție simplu și rapid

Clienții care cer ca, pe banii lor, să nu fie puși pe drumuri în căutarea coletului au început, mai nou, să se lovească de aroganța curierilor sau, în unele situații, de lipsa totală de organizare a unor astfel de firme. Uite coletul, nu e coletul, e o situație destul de întâlnită atunci când suni la firma de curierat în căutarea unor răspunsuri. „Comanda a venit, dar nu știm unde este! (…)”, este răspunsul aberant pe care un piteștean l-a primit, zilele trecute, din partea firmei Sameday. Subiectul pe larg: AICI – Bătaie de joc din partea Sameday! Piteștean pus pe drumuri și obligat să facă munca curierilor.

În urma acestui articol realizat de publicația noastră, mai mulți oameni și-au strigat nemulțumirea față de serviciile de curierat, servicii indispensabile în zilele noastre.

Citiți și: ANAF pune tunurile pe românii care vând online

CURIERUL NOSTRU, STĂPÂNUL NOSTRU

Un cititor ePitesti.ro ne-a scris pe pagina de facebook a publicației noastre despre modul în care curierul care trebuia să-i livreze coletul a avut o atitudine arogantă și un comportament zeflemist la adresa sa, pe principiul invers, dar destul de întâlnit: curierul nostru, stăpânul nostru.

În cazul fericit, în ziua livrării, curierii te sună înainte pentru a te întreba dacă poți fi găsit acasă sau pentru a-ți transmite, cu aproximație, ora livrării. În cazul nefericit, și tot mai întâlnit, curierii te sună când sunt în fața ușii și sunt iritați când le spui că nu ești acasă, pentru că, evident, n-ai știut că vin.

De o astfel de situație a avut parte și cititorul care ne-a scris, cu unul dintre angajații FAN Courier. Un aviz lăsat în bătaia vântului, pe geamul ușii de la intrarea în bloc, l-a făcut pe cititor să-și dea seama că, pentru a doua oară într-o săptămână, curierul a venit când nu era nimeni acasă. Dacă clientul nu avea puțin noroc, norocul de a găsi avizul în locul lăsat de curier, acesta putea să aștepte în continuare, mult și bine, pachetul.

„ÎNCĂ UNU CARE MĂ DĂ AFARĂ. IA, SĂ TE VĂD!”

Văzându-se pus din nou în aceiași împrejurare, clientul a sunat la numărul curierului pentru a încerca să rezolve cumva situația. În schimb, acesta s-a lovit ca de un zid de atitudinea arogantă a angajatului FAN Courier.

Atenționându-l că va face toate demersurile necesare pentru ca atitudinea lui să nu rămână nepedepsită, curierul i-a răspuns pe același ton impertinent: „Încă unu care mă dă afară. Ia, să te văd!”

Luând legătura cu superiorii angajatului cu pricina, clientul nu a reușit să rezolve nimic cu privire la atitudinea pe care a fost nevoit să o suporte.

Vă reamintim și dvs. că ne puteți trimite informații sau imagini care pot deveni o știre pe pagina de facebook ePitesti.ro, la adresa de e-mail redactia@epitesti.ro și pe WhatsApp la numărul de telefon 0774 587 441.

Sursă foto principal: noobz.ro

New Profesional Consult-555×222
570 X 90 CAPRA 3