Kaia 930 x 120

drumuri

COŞMAR PENTRU ŞOFERI. CHELTUIELILE SUNT URIAŞE!

Coşmar pentru şoferi. Cheltuielile sunt uriaşe! Drumurile din Argeş nu arată deloc bine. Pornind de la cele naţionale (unde doar se fac nişte cârpeli pe ici, pe colo, iar pe DN73 Piteşti-Câmpulung Muscel lucrările de reabilitare trenează), continuând cu cele judeţene (doar drumul Stoeneşti – Dragoslavele se face „ca la carte”) şi terminând cu cele locale (aflate în administrarea primăriilor), şoselele reprezintă de multe ori o problemă mare pentru şoferi.

Citiți și: Codurile de pe permisul auto care îți pot interzice să conduci!

Iar datele statistice sunt concludente: o cincime dintre maşini ajung la service pentru intervenţii în afara reviziilor standard, iar 29% pentru revizie, o particularitate a pieţei româneşti fiind intervenţiile dese asupra suspensiilor şi direcţiei din cauza calităţii drumurilor, arată un studiu realizat de Business Lease, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de mobilitate şi leasing operaţional pe plan naţional.

Astfel, 20% dintre maşini ajung în service pentru reparaţii în afara reviziilor standard (ceea ce reprezintă 21% din costurile totale de întreţinere a maşinii), 29% dintre maşini se prezintă pentru reviziile periodice (46% din costurile totale de întreţinere a maşinii), iar 51% dintre maşini se prezintă la service pentru anvelope – schimb sezonier şi înlocuire de anvelope uzate (ceea ce reprezintă 33% din costurile totale de întreţinere a maşinii).

Citiți și: Șantajul în trafic revine! Pietonii „vânează” șoferi!

Din cauza calităţii drumurilor, deseori este necesară înlocuirea elementelor de suspensie – bucşe, bielete antiruliu, amortizoare – şi a celor de direcţie – cap de bară, bielete etc. Şoferii pot cere despăgubiri de la administratorii drumurilor, dar cei mai mulţi renunţă din cauza procedurilor anevoioase.

555×222  MAIA
New Profesional Consult 570×90