930×122 CAPRA 5

lodgy

Dacia a lansat noul Lodgy

Dacia a lansat astăzi pe piaţa românească cel mai nou model al mărcii. Lodgy atacă un segment al pieţei care are vânzări modeste în România: maşinile de familie. Autoturismul va fi prezent, de joi, în showroom-uri.

 

Pariul constructorului de la Mioveni este să repete succesul modelului Duster, care practic a dublat vânzările pe segmentul maşinilor de teren. Dacia a primit deja pentru noul model 200 de comenzi din România.

 

„Până acum, peste tot în lume au fost lansate 8.000 de comenzi din partea clienţilor noştri. Până în prezent avem 200 de comenzi din partea clienţilor români, care nu au văzut maşina, ceea ce pentru noi reprezintă un vot de încredere”, a declarat miercuri, într-o conferinţă de presă, Thomas Dubruel, directorul comercial Dacia.

Noul automobil produs de Dacia face parte din segmentul monovolumelor, adică al aşa-numitele maşini de familie.Vânzările pe această piață sunt relativ reduse în România, având în vedere că lunar se vând cel mult 100 de monovolume. Spre exemplu, în primele patru luni s-au comercializat 351 de automobile de familie pe piața locală.Cel mai bine vândut monovolum în acest an a fost Peugeot 3008, al cărui preţ pleacă de la aproximativ 17.000 de euro.Atât costă şi Chevrolet Orlando, în vreme ce Seat Altea XL costă cu aproximativ 1.000 de euro mai puțin.Aceştia sunt principalii concurenți ai lui Lodgy pe piaţa locală. Modelul românesc are în favoarea sa prețul
Dacia Lodgy va costa în România de la 9.500, până la peste 16.000 de euro, cu TVA inclus.

Modelul este disponibil în versiuni cu 5 şi 7 locuri şi are trei variante de echipare. Gama de motorizări înclude două motoare pe benzină şi unul pe motorină.
Modelul oferă un portbagaj de 827 de litri în configuraţia cu cinci locuri şi de 207 litri pentru cea cu şapte locuri.

 
În echiparea standard sunt incluse şi 4 airbaguri, iar opţional se pot alege dotări precum scaune încălzite sau sistemul multimedia care include navigaţie şi conectivitate cu telefonul mobil.
Nemţii şi francezii au fost impresionaţi de model. În 2 iunie, Dacia Lodgy s-a lansat oficial în Germania.

 
Prima impresie, după testarea maşinii de către jurnaliştii nemţi n-a fost deloc rea. Ei au rămas surprinşi de calitatea interiorului, pe care l-au considerat ca fiind peste Sandero sau Duster. 
Lodgy a fost testat şi de jurnaliştii francezi, la sfârşitul lunii martie. Modelul i-a impresionat pe comentatorii de la revista ”L’argus”, în special prin raportul calitate-preț. De altfel, maşina a apărut şi în videoclipul reprezentantei Franței la Eurovision.

Pentru a impresiona clienţii din Marea Britanie, Dacia a lansat un clip de promovare a modelului Lodgy .Reclama prezintă două familii vecine, care se pregătesc să plece de acasă. Una dintre ele are o mașină sport scumpă, cu patru locuri. Din rațiuni de spațiu, tatăl este nevoit să tragă la sorți care dintre copii au loc în mașină și care pleacă pe jos.Cealaltă familie deține o Dacia Lodgy cu șapte locuri, în care toți copiii stau lejer și se uită cu compasiune la vecinii lor.

Noul model al Grupului Renault a fost prezentat în 6 martie la Salonul de la Geneva. „Lodgy este unul dintre cele mai încăpătoare monovolume, cu emisii scăzute. Preţul, începând de la 9.900 de euro, este semnificativ mai mic decât al altor monovolume”, a spus atunci Carlos Tavares, director operațional executiv al companiei Renault.

El a adăugat că „Dacia a vândut 1,8 milioane de maşini în ultimii opt ani şi 340.000 doar în ultimul an”, fiind „brandul cu cea mai mare creştere din Europa”.

555 X 222 POSADA 2

Comentarii

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 POSADA 3