Donaris 930 x 122

dacia

Renault vinde pachetul majoritar de acțiuni la Dacia!

Renault vinde pachetul majoritar de acțiuni la Dacia!

Citiți și: A început divizarea Automobile Dacia!

Renault este pregătit să renunțe până la 60% dintre acțiunile deținute la divizia de motoare termice, care va include companiile Automobile Dacia, Uzina Mecanică de la Mioveni și firma Renault Technologie Roumanie, primind deja numeroase oferte „de parteneriat”, conform Automotive News Europe.

Printre potențialii parteneri ai Renault în divizia de motoare termice sunt grupul japonez Nissan, deja partener cu grupul francez în Alianță, dar și alte companii auto și investitori.

Citiți și: Ce au plănuit șefii cei mari pentru angajații Dacia

Renault a confirmat oficial anterior că „ia în considerare” separarea activităților companiei după criterii legate de sistemul de propulsie.

Unul dintre argumentele care au condus la această decizie este intenția de a produce în Franța principalele componente cre țin de mobilitatea electrică, după cum anunță compania.

Detalii, aici: Dacia – Renault se gândește la vânzare ULTIMA ORĂ | PROFIT.ro

New Profesional Consult-555×222

Comentarii

5 comentarii

  • Gandalf spune:

    Eu sunt de părere că Dacia ar trebui sa se orienteze pe două direcții, oarecum apropiate. Una din ele, va cuceri cu siguranță clientela:
    1. Automobilul electric cu pilă de combustie pe hidrogen sau,
    2. Automobilul electric cu baterii ce pot fi schimbate rapid in centre specializate (dai bateria descărcată și iei una încărcată) exact că la benzinărie, plătești energia primită.
    Așa se rezolvă problema autonomiei mici și timpii mari de încărcare, iar hidrogenul va fi din ce in ce mai ieftin (recent, chiar în Franța o mașină a parcurs peste 1000 de kilometri cu 5 kg de hidrogen)

  • Tudor spune:

    1. Nu se va intampla curand, hidrogenul inca mai are probleme in ceea ce inseamna infrastructura
    2. Iarasi nu se va intampla, nu se doreste asa ceva la nivel de politici economice si sociale, de aceea toate initiativele in acest sens din industrie vor fi sortite esecului, desi e cel mai logic mod de abordare a trecerii de la termic la electric. Motivul? Ni l-a spus acum cativa ani Oana Bogdan, ultra-progresista de serviciu de la USR-Plus, mesaj de la Klaus Schwab: agenda 2030, „You will own nothing and you will be happy”

  • Petrica spune:

    Statul Roman ar trebui sa cumpere acțiunile majoritare și sa continue o perioada producția, actuala timp in care sa orienteze fabrica spre producția de mașini electrice. Mulți romani ar cumpara mașinile Dacia numai sa știe ca va rămâne în funcțiune și nu va fi transformata intr-un depozit de fiare vechi cum știm sa facem orice este romanesc

  • Nicu spune:

    Marea majoritate nu vor să treacă la mașini electrice ,biciclete,etc,sau la transportul comun din motive de reduși mintal vor să-și capete BMW de 30 milioane second,să polueze ,să tragă de el până nu m-ai pot cu alte cuvinte poporul „incult” nu va accepta,dar nu au încotro,când se vor, vedea că nu mai pot să utilizeze „cazane”,trec la „căruțe”
    cu boi și vaci,asta e Romania !

  • Gigi Taranu spune:

    Nicu, esti inteligent!!! Ma bucur ca te-ai descris!!

570 X 90 POSADA 3