- Publicat de: Mihaela Grigorescu
- 29-09-2019, ora 10:39
- Știri
LA LIDL GĂVANA, UN PREȚ LA RAFT, ALTUL LA CASĂ
La Lidl Găvana, un preț la raft, altul la Casă. Am primit pe adresa redacției o sesizare din partea unui piteștean care a fost aseară la cumpărături în supermarketul Lidl Găvana.
Citiți și: LIDL, Carrefour, Auchan sau Kaufland: Programul de sărbători s-a anunțat!Atașând și fotografii doveditoare în acest sens, piteșteanul reclamă că strugurii roze și avocado aveau un preț afișat la raft, iar altul era la casă (click pe imagini pentru mărire):
Prețul de la casă, care apărea pe bon, era mai mare decât cel de la raft (click pe imagine pentru mărire):
Citiți și: Nu te-ai fi gândit vreodată ce conține, de fapt, acest produs ieftin!„Nu este pentru prima dată când pățesc așa ceva, și nu numai la Lidl… Câți oameni or păți asta și nu verifică? Le-am zis celor de la Lidl, au chemat șeful de supermarket. Și-a cerut scuze și mi-a zis că au probleme cu sistemul și prețurile. Mi-am primit banii înapoi”, ne precizează piteșteanul.
Amintim că tot la Lidl Găvana un alt piteștean ne-a sesizat că pe rafturile magazinului a găsit un produs cu termen de valabilitate expirat. Detalii, AICI.
Dacă aveți și dumneavoastră informații sau imagini care pot deveni o știre, ne puteți trimite un mesaj pe pagina de Facebook ePitesti.ro, la adresa de e-mail redactia@epitesti.ro sau pe WhatsApp, la numărul 0733.797.066.