930×122 CUMPANA 5

comisia de circulație

Pitești: Decizii importante în trafic!

Comisia de sistematizare a circulației rutiere și pietonale în municipiul Pitești se întrunește marți, 7 iunie, într-o nouă ședință, unde se vor analiza mai multe propuneri și solicitări ce privesc traficul din oraș.

Citiți și: Pitești. Un nou sens giratoriu, decizia finală!

Pe ordinea de zi se află o solicitare și 12 propuneri, în total, 13 puncte.

Iată ce se solicită:

1. Prin adresa 28497/25.02.2022 SC Bomax Imobiliare SRL revine cu solicitare pentru obținerea avizului comisiei de circulație pentru un Plan Urbanistic de Detaliu în vederea ”Construire ansamblu de imobile de funcțiune de locuințe colective cu regim de înălțime P+2E, amenajare și împrejmuire teren, branșamente la utilități și organizare de șantier”, amplasat în municipiul Pitești, str. Dumitru Brătianu nr. 28, cu privire la racordarea proiectului la rețeaua de căi de comunicație.

Citiți și: Mii de rable pe drumuri! RAR-ul nu a avut milă!

Solicitarea anterioară a fost respinsă la pct. 7 din ședința comisiei din data de 22.02.2022.

Modificările propuse constau în micșorarea numărului de locuri de parcare de la 199 la 168, realizarea unei legături între str. Dumitru Brătianu și drumul de acces pe latura de NE, realizarea unui acces carosabil pentru intervenția ISU pe latura de SV, repoziționarea spațiilor de parcare  de-a lungul străzilor Dumitru Brătianu și Jean Constantinescu,  nu mai propune supralărgirea străzilor Dumitru Brătianu și Jean Constantinescu acestea păstrându-se în limitele cadastrale precum și crearea circuit pentru circulația auto în jurul proprietății. Subiectul pe larg, AICI – Pitești: Afaceristul care a vrut bloc cu drum prin cimitir revine cu alt proiect imobiliar

Iată ce se propune:

2. Instituirea sensului unic de circulație pe Aleea Dr. Thoma Ionescu pe tronsonul cuprins între intersecțiile cu strada Mihai Chițescu și b-dul 1 Decembrie 1918, cu circulația autovehiculelor către bulevard

3. Marcarea cu vopsea pe carosabilul străzii Constantin Stătescu a căii de rulare pentru autovehicule în așa fel încât să rezulte și o  zonă de circulație pentru pietoni

4. Montarea de indicatoare cu semnificația ”Oprirea interzisă” pe carosabilul străzii Victor Eftimiu, în dreptul punctului termic din spatele blocului N4 sc. A, întrucât autovehiculele care parchează, îngustează partea carosabilă limitând accesul către locurile de parcare arondate asociației

5. Instituirea sensului unic de circulație în parcarea din fața blocului D2, strada Pătrașcu Vodă

6. Amplasarea a două treceri pentru pietoni pe carosabilul străzii Războieni una la intersecția cu strada Banat și alta la intersecția cu sens giratoriu cu strada Nicolae Dobrin

7. Desființarea benzii nr. 2 de circulație a bretelei care face legătură pentru virajul la dreapta dinspre strada Târgul din Vale spre strada Maior Gheorghe Șonțu și transformarea acesteia în spațiu verde

8. Montarea de indicatoare cu semnificația ”Oprirea interzisă” cu plăcuțe adiționale cu privire la ridicarea autovehiculelor, pe carosabilul străzii Crinului la intersecția cu strada Mihail Kogălniceanu pe ambele sensuri de circulație

9. Montarea de indicatoare cu semnificația ”Oprirea interzisă” cu plăcuțe adiționale cu privire la ridicarea autovehiculelor, pe carosabilul străzii Crinului la intersecția cu strada Traian Vuia pe ambele sensuri de circulație

10. Aplicarea de marcaje pe carosabil la toate intersecțiile semaforizate, înainte de trecerea pentru pietoni, de tipul ”Linie avansată STOP” respectiv un spațiu de aproximativ 3 metri special pentru bicicliști

11. Instituirea limitării vitezei de circulație la 30 de km/ora pe carosabilul străzii Basarabia în curba care se formează în fața Pensiunii Domnești, pe o distanță de aproximativ 100 m.

12. Montarea a două limitatoare de viteză pe carosabilul străzii Trivale, unul la nr. 40 și celălalt în zona locului de joacă pentru copii

13. Amplasarea de limitatoare de viteză pe carosabilul Căii Drăgășani, în zona magazinului Lidl

Foto principal: descriptiv

New Profesional Consult-555×222

Comentarii

3 comentarii

  • Ion Minulescu gavana 3 limitator de viteza

  • Sergiu spune:

    Dacă reduc numărul locurilor de parcare de la 199 la 168 unde vor parca celelalte mașini sau cei care vor veni în vizita la locatarii blocurilor? Cumva vor parca pe spațiul verde, pe trotuare sau pe locurile altor blocuri sau case sau vor bloca pur și simplu accesul pe străzile de lângă bloc împiedicând accesul mașinilor de intervenție și al locatarilor?
    Ați modernizat cumva rețeaua de apă, curent,canalizare și gaze sau a rămas subdimensionată? La trafic se mai gândește cineva?
    Nu ajunge să facem doar sensuri unice și să montăm semafoare la maxim 100 m. Modernizați întâi infrastructura și dați după aia aprobări pentru blocuri.
    De ce să sufere cetățeni pentru toți antreprenorii?
    Intorceți-vă față și față de ceilalți locuitori ai orașului care au numai de suferit datorită blocurilor construite fără modernizarea prealabilă a infrastructurii!

  • Onicel Cristian spune:

    Foarte bine,și la Intersectia Podul Viilor(cu stațiile Petrom,OMV),să se limiteze viteza de intrare în intetsecție la 30km/oră,și astfel se va fluidiza traficul în intersecție. Mulțumesc.

570 X 90 CUMPANA 3