930×122 CAPRA 5

înșelăciune

Poliția avertizează! O nouă metodă de înșelăciune!

Poliția avertizează! O nouă metodă de înșelăciune!

Citiți și: Poliția Română și-a amendat doi agenți

Polițiștii avertizează cetățenii asupra unei noi metode de înșelăciune care câștigă popularitate, denumită „Coletul”.

Aceasta constă în trimiterea unor colete nesolicitate către destinatari, care sunt obligați să plătească sume cuprinse între 200 și 300 de lei pentru a le ridica.

Citiți și: Te poate sancționa poliția dacă vorbești la telefon pe difuzor?

În timp ce obiectele din interior valorează mult mai puțin, conform Profit.ro.

Polițiștii explică faptul că aceste colete sunt trimise prin servicii de curierat și, adesea, destinatarii acceptă să plătească suma solicitată, crezând că pachetul a fost comandat de un alt membru al familiei.

În realitate, bunurile din aceste colete au o valoare mult mai mică decât suma plătită pentru ridicarea lor.

Poliția avertizează! O nouă metodă de înșelăciune!

Polițiștii oferă o serie de recomandări pentru cei care primesc colete nesolicitate și sunt tentați să le achite, crezând că ar putea fi pentru rude:

Verificați expeditorul: Contactați expeditorul pentru clarificări înainte de a efectua orice plată.

Comunicați cu familia și prietenii: Asigurați-vă că niciun membru al familiei sau prieten nu a trimis coletul.

Refuzați plățile nesigure: Nu plătiți pentru colete pe care nu le-ați comandat sau despre care nu aveți informații clare.

Contactați furnizorul de servicii poștale: Dacă primiți un colet nesolicitat, contactați compania de curierat cât mai repede pentru a clarifica situația și pentru a solicita blocarea sumei de bani plătite.

Păstrați dovezile: În cazul în care acceptați un colet, păstrați toate documentele și dovezile asociate cu acesta, inclusiv chitanțele și etichetele coletului.

Acestea pot fi utile în cazul unei investigații ulterioare.

„Nu efectuați plăți nesigure.

Refuzați să plătiți pentru colete pe care nu le-ați comandat sau despre care nu aveți informații clare.

Solicitați detalii suplimentare și verificați înainte de a face orice plată.

Contactați furnizorul de servicii poștale.

În cazul în care primiți un colet nesolicitat, contactați compania de curierat în cel mai scurt timp, pentru a clarifica situația și pentru a solicita blocarea sumei de bani plătite.

Furnizorii de servicii poștale pot oferi informații suplimentare despre expeditor și conținutul coletului și pot bloca banii până la clarificarea situației.

Păstrați dovezile. Dacă acceptați un colet, păstrați toate documentele și dovezile asociate cu acesta, inclusiv chitanțele și etichetele coletului. Aceste dovezi pot fi utile în cazul unei investigații ulterioare”, transmit polițiștii.

PIZZERIA SAPORI 555 222
570×90-epitesti PNL