- Publicat de: ePitești
- 25-12-2022, ora 10:20
- Știri
Premieră pentru șoferii din România! Prețuri mici la RCA
Premieră pentru șoferii din România! Este vorba despre RCA!
Citiți și: Atenție, șoferi! Vreme de coșmar! Viscolul lovește crunt, drumuri paralizate!Valoarea Primelor Brute Subscrise în România de sucursalele societăților de asigurare din SEE pe segmentul asigurărilor generale a depășit 830 de milioane de lei în primele nouă luni din 2022, cu 183% mai mult decât în perioada similară a anului trecut, arată datele prezentate în rapoartele ASF, scrie www.studiifinanciare.ro, citat de Economica.net.
Cea mai importantă prezență este în zona asigurărilor RCA, acolo unde s-au subscris prime de circa 320 de milioane de lei, aproape integral de o către o singură societate, Axeria Iard, care s-a lansat în România în urmă cu exact un an și controla deja aproape 5,6% din piața RCA la finalul primelor nouă luni din acest an.
Citiți și: Depășești limita cu 30 km/h? Ce riști și ce se întâmplă cu permisul!Aproape 70% din totalul vânzărilor realizate de sucursalele directe au fost făcute prin brokeri înregistrați în România și supravegheați de ASF. Acesta este și unul dintre motivele pentru care intermedierea totală a crescut substanțial în primele nouă luni ale anului.
Axeria Iard a reușit să acumuleze cotă de piață rapid, în principal pe fondul golului lăsat în piață de falimentul City Insurance, care avea peste 3 milioane de clienți RCA.
Francezii și-au depășit deja estimăriule pentru primul an de activitate și au ajuns la peste 6,5% din piață, la nivelul lunii aprilie, conform datelor ASF.
Strategia firmei o copiază pe cea a Watford, care, cât a activat în România a avut drept concurență inclusiv City Insurance, nereușind să adune mai mult de 3% din Primele Brute Subscrise (PBS) pe RCA.
Concret, automobilele pe persoană fizică sunt principala țintă.
Mai departe, Axeria încearcă să segmenteze în funcție vârsta șoferului (cotează mai sus decât concurența acolo unde șoferii sunt tineri sub 30 de ani) și de capacitatea motorului (la peste 2 litri deja daunalitatea este mult mai mare).
Acest tip de segmentare o practică însă toate firmele din RCA în acest moment, deci este o concurență de tip ” cine scapă” nu „cine vinde”, specifică pieței din România mai ales în perioadele tensionate.
Sursa: economica.net