- Publicat de: ePitești
- 4-03-2015, ora 9:03
- Știri
CE RECLAMĂ ARGEȘENII LA PROTECȚIA CONSUMATORILOR
Pe parcursul anului trecut la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Argeș au fost înregistrate 1.781 de reclamații.
Citiți și: Locul unde visa să-și trăiască bătrânețea Mircea Diaconu ”Nu am plecat niciodată de aici!”Argeșenii au reclamat, în special, calitatea, conformitatea și condițiile de garanție pentru bunurile nealimentare; produsele și serviciile financiare; prestările de servicii nealimentare; probleme cu furnizarea de energie electrică, gaze naturale și agent termic și probleme cu serviciile de telefonie, internet și cablu TV.
Inspectorii instituției au făcut anul trecut verificări în cadrul a 36 de programe tematice naționale dispuse de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor.
Citiți și: Argeș. Angajări masive la un spital important