- Publicat de: ePitești
- 15-04-2019, ora 12:03
- Știri
UPDATE: BĂTAIE DE JOC LA DEDEMAN PITEȘTI. CONDUCEREA ÎȘI CERE SCUZE
UPDATE: În urma reclamației pe care am făcut-o, am fost sunat ulterior din partea conducerii magazinului. Mi s-au adresat scuze și mi s-a precizat că „vor fi luate măsuri” în ceea ce îl privește pe angajatul nepoliticos.
Citiți și: Oferta de la Dedeman pentru oameni, de nerefuzat!Bătaie de joc la Dedeman Pitești. Dedeman a crescut mare, foarte mare, dar a uitat de unde a plecat. Începută într-un butic, afacerea fraților Pavăl (afacere care, o spun cu satisfacție, s-a impus în fața giganților străini de pe piața românească) riscă să eșueze ca imagine, în relația de la firul ierbii cu clienții săi.
Modestia începutului pare să fi fost înlocuită de obrăznicie acum, când rețeaua numără mii de salariați și zeci de mari magazine. Printre ele, și magazinul din Pitești.
Citiți și: Pitești. Situație nemaiîntâlnită la Dedeman: Clienții mască!Deși bine aprovizionat (de exemplu, am găsit aici ce nu am găsit la MatHaus), Dedeman Pitești are o mare și serioasă problemă: comportamentul angajaților față de clienți. Sau, pentru a nu generaliza poate incorect, al unora dintre angajați. Este suficient, însă, ca un singur angajat să aibă o atitudine nefirească pentru ca imaginea unei afaceri să fie pusă sub semnul întrebării.
O banală confuzie pe care am făcut-o în ceea ce privește numărul de pe eticheta mostrei asociate unui produs pe care l-am cerut pentru a-l cumpăra, mostră aflată pe ultimul raft de sus, i-a provocat angajatului chemat să ne ajute cu informații (angajat pe care îl cauți și îl chemi tu, client, pentru că pe respectivul palier al raionului „Materiale de construcții” nu era nimeni din personalul de serviciu) o reacție inadmisibilă.
Lipsit de tact, lipsit de răbdare, salariatul Dedeman a ridicat tonul. În replică, l-am ridicat și eu, fără a jigni, însă, dar atenționându-l ferm că un client trebuie tratat cu respect. Nu și-a cerut scuze. Ba mai mult: ne-a abandonat nervos, nu înainte de a ne spune, totuși, că își va trimite un coleg să ne „preia”.
Nu are rost să îi dau aici numele. L-am precizat în reclamația scrisă pe care am făcut-o în magazin.
Am sesizat în marile magazine, sunt convins că și dumneavoastră, o stare de sictir, de neobrăzare sau măcar de plictiseală a angajaților care relaționează cu clienții. Ai impresia că le datorezi ceva, că i-ai supărat personal, deși nu i-ai cunoscut niciodată până la nefericita interacțiune cu ei din magazin. Pentru eventualele frustrări salariale ale acestor angajați sau pentru eventualele frustrări care ar fi determinate de programul de lucru nu este de vină clientul!
Am căutat să aflu dacă nu cumva, prin absurd, sunt singurul care am avut parte de un astfel de tratament în magazinul de bricolaj Dedeman Pitești. Ei bine, nu, nu sunt singurul.
-„Găsești ce vrei și ce nu vrei, într-adevăr! Ok! Dar, la fel de sincer, trebuie să vii de acasă cu lecția învățată – ce vrei și ce nu vrei! Din păcate, ajutorul/servirea lasă mult de dorit!!! Din 3 salariați, vei fi norocos să găsești unul care să te ajute cu adevărat! Restul, de la raioane până la „informații/garanții“, sunt obosiți, nervoși, frustrați profesional și se comportă de parcă ai lua și ai pleca fără să plătești!!!”
-„Poate nu ar strica dacă le-ați da angajatilor și câte o lămâie pe zi. Unele angajate de la case au așa o greață pe ele… Vă pierdeți clienții și vă stricați renumele cu astfel de angajați. Cred că e de bun simț să salute sau să răspundă la salut atunci când clientul ajunge la casă, să nu arunce cu bunurile încât să sară de pe bandă și să nu dea restul în scârbă și, din nou, la final să nu salute. Niște chestii minime de bun simț, care contează foarte mult”.
-„Magazinul este ok, dar angajații lasă de dorit. Pur și simplu fug de pe raion, nu ai cu cine să vorbești…”
-„(…) La raionul „Grădină”, căutând un ulei pentru lanț de drujbă, m-am adresat angajatului respectiv să mă ajute. Însă el, fiind foarte plictisit și miștocar, mi-a vorbit în așa fel încât mi s-a făcut o mare scârbă de instituția Dedeman in sine. Mi-e scârbă să mai intru în Dedeman după cum mi-a vorbit un asemenea angajat”.
Toate cele de mai sus sunt o parte dintre recenziile publicate pe internet de clienți ai magazinului Dedeman Pitești. Sigur, sunt și recenzii favorabile.
O altă problemă la Dedeman Pitești, cel puțin în weekend, ca în cazul de față, sunt cozile (foto). Inexplicabil, în ciuda numărului mare de cumpărători, unele case sunt „momentan” închise. Nu vom insista și asupra acestui aspect. Doar l-am menționat în treacăt. Marea problemă la Dedeman Pitești este, în opinia mea, atitudinea angajaților, a unor angajați în relația cu clienții.