- Publicat de: ePitești
- 9-12-2020, ora 8:39
- Tehnologie
WHATSAPP INTRODUCE COŞUL DE CUMPĂRĂTURI ÎN APLICAŢIE
Cea mai folosită aplicație de chat împrumută un element tradițional al magazinelor online și pune la dispoziţia utilizatorilor un coș virtual în care să adauge produsele pe care doresc să le cumpere, anunță Profit.ro.
Citiți și: Oferte uriașe la Auchan! Peste 380 de produse la prețuri mici!Shopping-ul online este modalitatea de monetizare pe care Facebook a ales-o pentru WhatsApp, după ce a renunțat, cel puțin temporar, să proceseze datele utilizatorilor pentru a-i targeta cu reclame, precizează sursa menţionată.
Citiți și: WhatsApp nu va mai funcționa pe anumite telefoane din 2025!
În aplicațiile de chat, spre deosebire de de magazinele online, cumpărăturile se fac prin mesaje schimbate între utilizator și companie – nu există o interfață grafică elaborată, unde utilizatorul să poată selecta sau compara produsele.
(Sursa: profit.ro)