
- Publicat de: ePitești
- 9-12-2020, ora 8:39
- Tehnologie
WHATSAPP INTRODUCE COŞUL DE CUMPĂRĂTURI ÎN APLICAŢIE
Cea mai folosită aplicație de chat împrumută un element tradițional al magazinelor online și pune la dispoziţia utilizatorilor un coș virtual în care să adauge produsele pe care doresc să le cumpere, anunță Profit.ro.
Citiți și: Reduceri de iarnă. La ce să fim atenți ca să nu ne luăm țeapăShopping-ul online este modalitatea de monetizare pe care Facebook a ales-o pentru WhatsApp, după ce a renunțat, cel puțin temporar, să proceseze datele utilizatorilor pentru a-i targeta cu reclame, precizează sursa menţionată.
Citiți și: Argeș: Chipsuri contaminate, retrase din mai multe supermarketuri Carrefour
În aplicațiile de chat, spre deosebire de de magazinele online, cumpărăturile se fac prin mesaje schimbate între utilizator și companie – nu există o interfață grafică elaborată, unde utilizatorul să poată selecta sau compara produsele.
(Sursa: profit.ro)