- Publicat de: ePitești
- 2-08-2024, ora 17:34
- Știri, Știri
Umbrărescu dă chix? Se întâmplă cu nodul rutier de legătură între A1 și DEx Pitești – Craiova
Umbrărescu dă chix? Se întâmplă cu nodul rutier de legătură între A1 și DEx Pitești – Craiova
Citiți și: Noua autostradă, în mâinile lui Umbrărescu: Drumul care străbate munții, realitateDirectorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Cristian Pistol, a confirmat că nodul rutier de legătură dintre Autostrada A1 și lotul 4 al Drumului Expres Craiova – Pitești nu va fi finalizat în acest an.
Așa cum anticipase anterior și Asociația Pro Infrastructura.
Citiți și: Proiecție memorabilă la Pitești: Detalii inedite despre bijuteria cinematografică a RomânieiÎn aceste condiții, traficul va fi descărcat provizoriu pe bretelele de acces.
„În ce privește Tronsonul 4 al Drumului Expres Craiova – Pitești, vă asigur că constructorul este bine mobilizat.
Este o lucrare complicată, care a necesitat modificări ale traseului inițial.
Aceste probleme au fost depășite, iar antreprenorul român este foarte bine mobilizat.
Sunt convins că, chiar dacă nu se va face legătura prin nodul rutier cu autostrada A1, vom fi acolo, ceea ce înseamnă că cel puțin bretelele de descărcare din Autostrada A1 în Drumul Expres vor fi utilizabile.
Umbrărescu dă chix? Se întâmplă cu nodul rutier de legătură între A1 și DEx Pitești – Craiova
Făcându-se posibilă descărcarea între cele două drumuri de viteză.
Eu sunt convins că se poate circula anul acesta”, a declarat Cristian Pistol pentru Gândul.
Legătura Albota-Oarja/Cătalene între Drumul Expres și Autostrada A1 București-Pitești este considerată crucială pentru fluidizarea traficului în regiune.
Ministerul Transporturilor a emis Autorizația de Construire pentru acest nod rutier abia în toamna anului 2023.
Cu o durată estimată a lucrărilor de doi ani, conform informațiilor publicate de Economedia.
Pe lotul 4 Craiova – Pitești, unde termenul contractual de finalizare este stabilit pentru trimestrul 4 din 2025, constructorul român UMB a atins un stadiu fizic de 65%. Acest progres reflectă o mobilizare semnificativă, însă complexitatea proiectului și întârzierile birocratice au împiedicat finalizarea la timp a tuturor componentelor esențiale pentru circulația fluidă și sigură a vehiculelor.
Puteți adăuga comentarii la acest articol pe Facebook, AICI.
Foto: Descriptiv/bacau.net