930 x122 grota rece

drum expres

Veste de ultimă oră despre Drumul Expres Pitești – Craiova!

Veste de ultimă oră despre Drumul Expres Pitești – Craiova!

Citiți și: Cele mai recente imagini de pe Drumul Expres Pitești-Craiova! Video formidabil

Procedura pentru finalizarea construcției Tronsonului 1 Craiova – Robănești al Drumului Expres Pitești – Craiova (DEx12) a fost lansată.

Documentația pentru lansarea licitației necesare finalizării construcției celor 17,7 km ai acestui tronson a fost transmisă la autoritatea de management, conform Economica.net.

Citiți și: Veste incredibilă pentru șoferii din România! Un nou Drum Expres!

Valoarea și data limită de depunere a ofertelor vor fi vizibile după validarea anunțului de participare, iar durata noului contract de lucrări va fi de 18 luni.

Perioada de garanție a lucrărilor va fi cuprinsă între 5 și 10 ani, în funcție de oferta operatorului economic declarat câștigător al licitației.

Stadiul lucrărilor la data rezilierii contractului inițial încheiat cu constructorul italian Tirrena Scavi era de 57,06%.

Detalii, AICI – Drum Expres Craiova – Pitești: CNAIR a lansat la licitație finalizarea tronsonului 1, după rezilierea cu constructorul italian

Foto: Economica.net

Eco moto 555×222

Comentarii

8 comentarii

  • Petre Florin spune:

    Drumul expres Craiova -Pitesti, in ce cartier intra ?.

  • Corneliu spune:

    Ar trebui sa câștige licitațiile firme serioase și care prezintă încredere. Eu as merge pe companii autonome cum ar fi UMB a lui D. Ubrarescu. Pe departe este cel mai bun constructor de autostrăzi din România și are o baza puternica de utilaje și personal. Și uite asa ne rămân banii în tara nu ii mai iau cei din alte tari.

  • Marin Andrei spune:

    Respect! Umbrarescu. Ajutați firmele românești, fiți naționaliști.

  • Doru Vică spune:

    Într-adevăr, trebuie date spre executare aceste lucrări numai firmelor care au mai făcut astfel de drumuri,de bună calitate și au respectat termenele din contract.Nu trebuie încredințate celor care dau șpagă mai mare.Uite ce probleme mari apar. Costurile sunt mult mai mari, întârzieri mari pentru terminarea lucrărilor (urmate de alte costuri ).

  • Doru Vică spune:

    Într-adevăr, trebuie date spre executare aceste lucrări numai firmelor care au mai făcut astfel de drumuri,de bună calitate și au respectat termenele din contract.Nu trebuie încredințate celor care dau șpagă mai mare.Uite ce probleme mari apar. Costurile sunt mult mai mari, întârzieri mari pentru terminarea lucrărilor (urmate de alte costuri prin nefolosirea drumului neterminat).

  • Clevetici spune:

    @Petre Florin,
    drumul expres Pitesti – Craiova NU intra in orasul Pitesti.
    El ‘inteapa’ autostrada A1 Bucuresti Pitesti la jumatatea distantei dintre nodurile Catanele si Oarja.

  • Clevetici spune:

    Dupa cum scrieti aici despre cine ar trebui sa primeasca lucrari de infrastructura, va imaginati ca decidentii nostri sunt oameni cu bune intentii, dar constructorii neseriosi reusesc mereu sa ii pacaleasca si sa primeasca lucrari. De fapt in spatele firmelor occidentale care ne dau tzepe (si continua sa participe si chiar sa castige alte licitatii) stau politicieni din acele tari – iar acesti politicieni au in mana (prin lanturi nevazute) decizii politice precum admiterea Romaniei in Spatiul Schengen sau in cadrul monedei Euro, au in mana alocarea fondurilor europene pe tari si verificarea cheltuielilor cu aceste fonduri etc. etc. etc.

  • Ramescu Mihail spune:

    Domnul Umbrarescu ar trebuii să fie premiat pentru sectoarele de drum,care le-a terminat inainte de termen,nu cum obisnuiec altii!
    Sa-i fie dat sectorul de drum ,prin incredinare directa!

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

NOR EXPRES 570×90