New Profesional Consult 930 x 122

administratori

REGULAMENT PENTRU ADMINISTRATORII DE BLOC DIN PITEȘTI

Regulament pentru administratorii de bloc din Pitești. La inițiativa primarului, în ședința ordinară din 29 august 2019 a Consiliul Local va fi supus dezbaterii și votului un regulament pentru atestarea persoanelor fizice pentru administrarea de condominii în Pitești.

Citiți și: Argeș. Primarul anunță o surpriză neplăcută: „Vă informez că viceprimarul este…”

Printre altele, regulamentul prevede o condiție obligatorie pentru emiterea de către Primărie a atestatului de administrator de bloc: certificatul de calificare profesională pentru ocupația de administrator de condominii (conform articolului 2, litera f din legea nr. 196/2018).

Din punct de vedere al studiilor, candidatul trebuie să aibă cel puțin diplomă de bacalaureat.

Citiți și: S-a încheiat o eră în orașul Dacia

Neîndeplinirea acestor criterii, dar și a altora (AICI, amănunte), cumultativ, conduce automat la respingerea dosarului.

Odată obținut, atestatul de administrator de condominii este valabil patru ani de la emiterea lui și poate fi reînnoit în aceleași condiții în care a fost emis. Atestatul poate fi suspendat sau retras ca urmare a unei hotărâri judecătorești definitive, în cazul în care instanțele judecătorești competente au stabilit existența unui prejudiciu cauzat de administrator.

AICI, proiectul complet al regulamentului.

555×222 grota rece
570 X 90 CAPRA 3