NOR CURIER 930X122

administratori

REGULAMENT PENTRU ADMINISTRATORII DE BLOC DIN PITEȘTI

Regulament pentru administratorii de bloc din Pitești. La inițiativa primarului, în ședința ordinară din 29 august 2019 a Consiliul Local va fi supus dezbaterii și votului un regulament pentru atestarea persoanelor fizice pentru administrarea de condominii în Pitești.

Citiți și: Primarul Dănuț Stroe și-a lansat o nouă candidatură în Bradu

Printre altele, regulamentul prevede o condiție obligatorie pentru emiterea de către Primărie a atestatului de administrator de bloc: certificatul de calificare profesională pentru ocupația de administrator de condominii (conform articolului 2, litera f din legea nr. 196/2018).

Din punct de vedere al studiilor, candidatul trebuie să aibă cel puțin diplomă de bacalaureat.

Citiți și: O fi rău să fii primar de comună? 2650 € salariu, lângă Pitești

Neîndeplinirea acestor criterii, dar și a altora (AICI, amănunte), cumultativ, conduce automat la respingerea dosarului.

Odată obținut, atestatul de administrator de condominii este valabil patru ani de la emiterea lui și poate fi reînnoit în aceleași condiții în care a fost emis. Atestatul poate fi suspendat sau retras ca urmare a unei hotărâri judecătorești definitive, în cazul în care instanțele judecătorești competente au stabilit existența unui prejudiciu cauzat de administrator.

AICI, proiectul complet al regulamentului.

555 X 222 CAPRA

Comentarii

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 CAPRA 3